  • 1. Data: 2013-01-10 17:06:41
    Temat: Sposób na nieoznakowany radiowóz
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Mężczyzna, który oddał strzały w kierunku nieoznakowanego radiowozu w
    Sanoku, zabarykadował się w swoim mieszkaniu na ul. Cegielnianej. Na
    miejscu są policyjni antyterroryści.

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/strzela
    nina-w-sanoku,1,5390323,region-wiadomosc.html

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2013-01-10 18:41:53
    Temat: Re: Sposób na nieoznakowany radiowóz
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-10 17:06, megrims pisze:
    > Mężczyzna, który oddał strzały w kierunku nieoznakowanego radiowozu w

    W końcu :)

    Lewis

  • 3. Data: 2013-01-10 19:26:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 18:41, Lewis pisze:

    > W końcu :)

    ale trza mieć klamkę.
    A butelkę, szmatę, benzynę i zapałki - parę złotych.

    Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciągną
    z łóżka za takie posty.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2013-01-10 20:42:16
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    megrims wrote:

    > ale trza mieć klamkę.
    > A butelkę, szmatę, benzynę i zapałki - parę złotych.
    >
    > Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciągną
    > z łóżka za takie posty.

    Wychodz przed 6ta. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2013-01-10 21:24:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wychodz przed 6ta. :)

    i nigdy nie wracaj :)

    sz.

  • 6. Data: 2013-01-10 21:27:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 19:26, megrims pisze:

    > ale trza mieć klamkę.
    > A butelkę, szmatę, benzynę i zapałki - parę złotych.
    >
    > Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciągną
    > z łóżka za takie posty.

    Jak wyciągną, to powiedz, że megrims mieszka posesję dalej.
    Podobno działa... Później może przeproszą :)

  • 7. Data: 2013-01-10 21:27:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 21:24, szufla pisze:

    > i nigdy nie wracaj :)
    >
    > sz.
    Jak patrze co się w tym pięknym kraju dzieje, to chętnie bym
    tak zrobił. Kupił bar na plaży gdzieś na drugiej półkuli,
    samochód to wystarczyło by tam jakieś Suzuki 4x4 i koniec.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 8. Data: 2013-01-10 21:29:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 21:27, megrims pisze:

    > Jak patrze co się w tym pięknym kraju dzieje, to chętnie bym
    > tak zrobił. Kupił bar na plaży gdzieś na drugiej półkuli,
    > samochód to wystarczyło by tam jakieś Suzuki 4x4 i koniec.

    To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił...

  • 9. Data: 2013-01-10 21:53:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 21:29, Artur Maśląg pisze:

    > To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił...

    Gdyby to było takie proste..

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2013-01-10 22:10:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-10 21:53, megrims pisze:

    > Gdyby to było takie proste..

    Z całą pewnością proste jest nieopowiadanie "co to bym nie
    zrobił", choć bardzo popularne - polecę "klasykiem":
    "Znam pełno takich wymówek od "kawiarnianych teoretyków"." ;)
    Jak się ma prawdziwe pieniądze i duże dzieci to żaden problem
    w zmianie miejsca pobytu. Szczególnie, jak komuś nie odpowiada
    obecne i coś tam przebąkuje o barze na drugiej półkuli...