  • Data: 2016-04-21 21:50:14
    Temat: Re: Sprężarka w domu wielorodzinnym
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 21:12:32 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    Same sie kręcą.

    > Rozumie że to ironia?

    Dobrze rozumie. Ironia.

    > Amatorsko zajmuje się wykonywaniem mebli.
    > I mam ten problem że mam na kablu zasilającym 6 A bezpiecznik.
    > Efekt albo tnę ręcznie albo muszę zawieść do hurtowni.A to kosztuje.
    > Nie tylko kasę ale i czas.
    > I taka piła na powietrze to byłoby dla mnie super rozwiązanie.
    >
    > Jest mały silniczek który jest w stanie obslużyć moja sieć energetyczna.
    > A zbiornik z powietrzem działa jak kondesator która uwalnia dużo energii w krótkim
    czasie.

    Do pneumatyki zawsze trzeba brać największy zbiornik jaki mieści się w budżecie i w
    gabarytach pomieszczenia. Z wielu względów, o których nie chce mi się pisać. Jeden z
    nich masz właśnie u siebie.

    Jest wiele firm które robią małe akumulatory energii elektrycznej z wirującym kołem
    zamachowym w próżniowej bańce i wirnikiem na magnetycznych łożyskach. Urządzenie
    wielkości człowieka potrafi dać kopa 100kW. Szukaj flywheel storage. Niestety, wciąż
    jeszcze dość drogie. Ale może alibaba pomoże.