  • 1. Data: 2016-02-02 19:53:40
    Temat: tansze przeglady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    czy nie ?
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/512122,
    wyrok-sadu-kia-winna-naruszenia-prawa-konkurencji-gw
    arancja.html

    KIA ukarana w Szwecji za "zapisy zawarte w książkach gwarancyjnych
    nowych samochodów Kia Motors są skonstruowane tak, by wymusić na
    właścicielach dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w warsztatach
    autoryzowanych tej marki. "

    A przy okazji - apelacja w szwedzkim sadzie trwa tylko 3 lata :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-02-04 13:45:13
    Temat: Re: tansze przeglady
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2016-02-02 o 19:53, J.F. pisze:
> [...]
    > autoryzowanych tej marki. "
    >

    > A przy okazji - apelacja w szwedzkim sadzie trwa tylko 3 lata :-)

    Heh, z tego właśnie powodu bawią mnie naklejki na KIA-ch w stylu "A moja
    KIA ma 7 lat gwarancji" ;)
    pwz

  • 3. Data: 2016-02-04 13:59:12
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 04.02.2016 o 13:45, pwz pisze:
> [...]
    arancja.html

    > Heh, z tego właśnie powodu bawią mnie naklejki na KIA-ch w stylu "A moja

    Może mieć i 20 bo rzadko ognisko korozji z końcową perforacją zaczyna
    się od strony wewnętrznej.

  • 4. Data: 2016-02-04 23:24:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    wyrok-sadu-kia-winna-naruszenia-prawa-konkurencji-gw
    arancja.html

    > Heh, z tego właśnie powodu bawią mnie naklejki na KIA-ch w stylu "A moja
    > KIA ma 7 lat gwarancji" ;)

    To akurat reklama czego innego - mogą dawać takie gwarancje, bo wiedzą
    że auto to wytrzyma, zazwyczaj bez napraw (sprawdzone empirycznie).

    Renault czy inny VW się nie odważy na taki krok, bo to z miejsca
    bankructwo oznacza. ;-)