  • Data: 2023-08-02 16:44:34
    Temat: Re: Średnica
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2023 o 15:55, J.F pisze:

    > Wez tylko trzy sąsiednie otwory, narysujesz trójkąt, wysokości
    > się przetną w srodku okręgu :-)

    Tak, teraz bym tak próbował. Ale założyłem, że mając jeden duży wymiar i
    te mniejsze, to bez problemy to wyrysuję w CAD-zie z akceptowalnym błędem.

    > Tylko odległości trzeba bardzo precyzyjnie zmierzyć.

    Przy małych wymiarach błąd się potęguje.

    > Musiałbyś kąty między bokami zmierzyc.

    Tak, to wszystko wiem, ale miało być szybko i wygodnie.

    W miarę dobrze sprawdza się zdjęcie z jakimś wymiarem odniesienia.

    Robert