  • Data: 2017-03-19 21:55:06
    Temat: Re: Średnio-budżetowe 185/65/15 na lato.
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To potem napisz sprawozdanie na grupie - też zastanawiam się, czy nie
    > przejść na całoroczne, ale nie wiem, czy nie będą wyraźnie gorsze na
    > śniegu od zimowych (obecnie w zimie jeżdżę na Goodyear Ultragrip 7 i
    > uważam te opony za dobre, aczkolwiek bardzo miękkie).

    napiszę, aczkolwiek cokolwiek sensownego to dopiero po roku używania co
    najmniej. nówki to prawie każde przez kałuże będą się przekopywać.
    a na śliskim to ciężko będzie powiedzieć bo jakoś na letnich bez
    specjalnych problemów sobie radziłem (mając gotowy komplet zimówek -
    wystarczyło tylko przeszczepić).