  • 31. Data: 2013-05-19 21:55:12
    Temat: Re: Staaaary mandat..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 May 2013 21:28:06 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Zapoznaj się, z łaski swojej, z czymś takim jak OGNIVO.

    No i system komputerowy sie znalazl.

    Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

    J.

  • 32. Data: 2013-05-19 21:59:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-19 21:50, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > A ja pisałem, że do wysłania zajęcia wcale nie trzeba wysyłać pism
    > do wszystkich banków.

    Ponieważ?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2013-05-19 22:00:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-05-19 21:55, J.F. pisze:

    > No i system komputerowy sie znalazl.
    >
    > Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

    Jest, jest ;)

  • 34. Data: 2013-05-19 23:13:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
    > Co chyba byloby zakazane.
    > I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.
    >
    > Raczej maja jakis system odpytywania o konto we wszystkich bankach ...
    > czy moze placac podatek od odsetek bank robi to juz z podaniem peselu
    > platnika ?
    >
    > Czyli co - zmieniac konta co pol roku ? :-)

    wiesz tylko że ja mam w innym banku od lat konto firmowe i prywaten, mam
    jeszcze inne gdzie indziej a to w mbanku założyłem jakiś czas temu a potem
    stało odłogiem (bezobrotowo).

    raczej podejżewam że mbank w chwili założenia konta (firmowe) wysłali info
    do US i US zarejestrował sobie to konto jako główne i tam wysłał nakaz
    zajęcia konta, do innego banku nie wysłali.

  • 35. Data: 2013-05-19 23:33:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

    > Mandatów nie ściąga komornik, tylko urząd skarbowy, który już
    > swoje doliczył, odsetek nie ma.

    Fałsz.

    > Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

    Fałsz.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 36. Data: 2013-05-19 23:37:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Fałsz

    W którym fragmencie?

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2013-05-19 23:37:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:

    > Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzieś tak z 50.

    Mniej. Celuje się w banki występujące w miejscu zamieszkania
    dłużnika, + wszystkie "popularne" internetowe ... + ...

    > Spółdzielczych pewnie ze 600.

    OGNIVO.

    > Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

    Nie :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 38. Data: 2013-05-19 23:57:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Sunday, May 19, 2013, 11:33:52 PM, you wrote:

    > Fałsz.

    A mógłbyś wyjaśnić ten fałsz? Bo jeszcze nie tak dawno egzekucją
    niezapłaconych mandatów zajmowały się urzędy skarbowe właśnie.

    > Fałsz.

    A po jakim czasie się przedawnia Twoim zdaniem?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2013-05-20 08:52:34
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Nie przedawni się wyegzekwują sobie z pensji lub zwrotu podatku.
    Mnie zablokowali konto. Na szczescie miałem drugie.

  • 40. Data: 2013-05-20 08:53:53
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    .pl...

    > US wyślke wniosek do banku o zajęcie tej kwoty z podanego konta :)
    Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiązania. Też myślałem, że sobie weźmie i po
    sprawie a tu nie.