  • Data: 2014-07-16 12:12:16
    Temat: Re: Stabilna przetwornica DC-DC
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-15 12:33, pytajacy pisze:

    > Te "czarne kostki" AIMTEC-a lub QLT sprawują się całkiem dobrze.
    > Według mnie nie warto bawić się w projektowanie przetwornicy od zera,
    > no chyba że w celach nauki.

    A są w stanie zachować odpowiednią stabilność napięcia wyjściowego?
    Napięcie nie będzie dryfowało powyżej 5V? Dla takiego ISO1050 maksymalną
    zalecaną wartością zasilania VCC2 jest 5,25V. Co prawda "absolute
    maximum" mówi o 6V, ale lepiej nie ryzykować.

    Te tanie przetwornice są w stanie spełnić te wymagania?