  • 1. Data: 2014-07-06 15:07:12
    Temat: Stacja paliw na A1 (śląsk)
    Od: andim <a...@o...pl>

    Pytanie do miejscowych lub często jeżdżących - gdzie jet ostatnia w
    Polsce stacja paliw na A1 w kierunku Czech?
    I pytanie dodatkowe czy sprzedaje winiety czeskie?

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2014-07-06 16:17:25
    Temat: Re: Stacja paliw na A1 (śląsk)
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 15:07:12 +0200, andim napisał(a):

    > Pytanie do miejscowych lub często jeżdżących - gdzie jet ostatnia w
    > Polsce stacja paliw na A1 w kierunku Czech?
    > I pytanie dodatkowe czy sprzedaje winiety czeskie?

    Lotos jest na MOP Rowień (lub Żory nie wiem jaka jest oficjalna nazwa).
    W Mszanie jest BP ale jeszce nie jest otwarta, może na dniach to zrobią.

    Co do winiet to nie pomogę.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2014-07-06 20:16:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-07-06 15:07, andim pisze:
    > Pytanie do miejscowych lub często jeżdżących - gdzie jet ostatnia w
    > Polsce stacja paliw na A1 w kierunku Czech?
    > I pytanie dodatkowe czy sprzedaje winiety czeskie?

    Winiety czeskie kupuje się na pierwszej stacji w Czechach - na pewno
    taniej niż gdziekolwiek w Polsce.

    MJ

  • 4. Data: 2014-07-06 20:30:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Jul 2014 20:16:20 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > Winiety czeskie kupuje się na pierwszej stacji w Czechach - na pewno
    > taniej niż gdziekolwiek w Polsce.
    Czy tak na pewno, to bym sie nie zakladal, ale fakt ze pzm ma bardzo
    drogo.

    Ale zrobia kiedys te autostrade i moze byc problem - autostrada platna
    od granicy, a pierwsza stacja hen daleko ...

    J.

  • 5. Data: 2014-07-06 20:46:06
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 6 Jul 2014 20:30:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale zrobia kiedys te autostrade i moze byc problem - autostrada platna
    > od granicy, a pierwsza stacja hen daleko ...

    Przecież do Ostrawy nie trzeba winiety więc spokojnie można ewentualnie
    zjechać a Autostrady i kupić w Czechach.

    http://wiadomosci.ox.pl/wiadomosc,18302,darmowa-auto
    strada-.html

  • 6. Data: 2014-07-07 00:38:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, July 6, 2014, 8:30:56 PM, you wrote:

    > Czy tak na pewno, to bym sie nie zakladal,

    Taniej się nie da - muszą sprzedawać po cenach urzędowych,

    > ale fakt ze pzm ma bardzo drogo.

    Delikatnie...

    > Ale zrobia kiedys te autostrade i moze byc problem - autostrada platna
    > od granicy, a pierwsza stacja hen daleko ...

    Myślę, że to mało realne.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-07-07 07:36:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 6 Jul 2014 20:46:06 +0200, huri_khan napisał(a):

> [...]

    Na D1 w czechach masz Shella (Antosovice) gdzie kupisz winetę
    Tutaj masz lokalizator staji.
    http://www.shell.cz/products-services/on-the-road/sh
    ell-station-locator.html

  • 8. Data: 2014-07-07 08:55:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.inv
    alid...

    Na pewno, w Międzylesiu chcieli ode mnie 70 zł za winietkę na tydzień, w
    Czechach kupiłem za tyle na miesiąc.

  • 9. Data: 2014-07-07 09:52:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.07.2014 20:30, J.F. pisze:

    > Czy tak na pewno, to bym sie nie zakladal, ale fakt ze pzm ma bardzo
    > drogo.

    No przecież żaden polski biznesik nie kupi w Czechach winiety poniżej
    ceny urzędowej.

    > Ale zrobia kiedys te autostrade i moze byc problem - autostrada platna
    > od granicy, a pierwsza stacja hen daleko ...

    Nie rozumiem. Tak A1 w Polsce, jak D1 w Czechach są już zbudowane.
    Odcinek od granicy do węzła za pierwszą stacją paliw jest bezpłatny.

    MJ

  • 10. Data: 2014-07-07 13:23:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Jul 2014 09:52:20 +0200, Michał Jankowski napisał(a):
    > No przecież żaden polski biznesik nie kupi w Czechach winiety poniżej
    > ceny urzędowej.

    No nie wiem - zapewne czeskie stacje dostaja na to jakis rabat.
    Polski byc moze tez moze, a jak nie moze, to do Unii protestowac :-)

    > Nie rozumiem. Tak A1 w Polsce, jak D1 w Czechach są już zbudowane.
    > Odcinek od granicy do węzła za pierwszą stacją paliw jest bezpłatny.

    A3 chyba zeszla z planu, ale czy jest gwarancja ze zawsze tak bedzie ?

    J.