eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaStacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne › Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
  • Data: 2016-05-16 17:44:20
    Temat: Re: Stacjonarka dawnej TP a Telefon od upc - różnice techniczne
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Mam UPC, może zalezy, jaki aparat podłączysz, mnie nieco denerwuje zupełna cisza, gdy
    jest cicho, momentami nie wiesz, czy rozmowa się nie rozłączyła, w analogowej
    zupełnej ciszy nie było, słyszałes każdy niuans centrali swojej i rozmówcy i linni do
    niego.
    W UPC abo jest tańsze (szczególnie multilinia biznes 20 zł + vat), ale modem sporo
    prądu rżnie (bo to taki modem do wszystkiego 3 w jednym).
    Poza tym jakość rozmów jest bdb.
    Jakbyś nie wiedział, że to VoIP, to byś się nie domyslił, ja mam na tym faks i śmiga
    bardzo pewnie i szybko zwykle na 33600 bps (bardzo rzadko coś z drugiej strony
    ogranicza, podobnie czasem dwa konkretne urządzenia nie potrafią się dogadać i wtedy
    nadaję z drugiego urządzenia faksowego innej marki), a faks w UPC leci jako
    połączenie głosowe (nie oferują T.38 niestety), konkretnego kodeka teraz nie pamiętam
    (do znalezienia).
    Zaletą UPC mogą być bezpłatne połączenia wewnątrz sieci UPC, ale weź tu się domyśl,
    kto ma tel. w UPC, a kto gdzie indziej.

    -----