  • Data: 2017-03-18 00:50:26
    Temat: Re: Stare płyty 386, 486, pentium
    Od: mahe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-17 o 17:00, Irokez pisze:

    > Wsadzałem do 6P takie moduły, Nie zauważyłem jakiegoś
    > przyspieszenia.Tylko strasznie długo po włączeniu za to myślała. W końcu
    > zostawiłem jej moduł 8MB.

    Mam aktualnie 6MB

    > Drukując w PDF i tak drukarka koszmarnie wolno myśli nad każdą stroną.
    > Trzeba było włączyć druk jako bitmapę a nie PS.

    o... właśnie mi się podobnie dzieje, tzn. myśli długo (to pal licho
    jeszcze) ale dodatkowo czasem przy większym dokumencie wywala błąd czyli
    na kartce drukuje komunikat "This job requires more memory..."

    > Do czego te rozszerzenie pamięci na obecną chwilę się przyda?

    Myślałem, że rozwiążę problem z pamięcią, ale może lepiej i taniej
    rozejrzeć się za nowszym modelem.

    Dzięki za wskazówki.

    --
    mahe