  • 1. Data: 2017-03-17 00:12:43
    Temat: Stare płyty 386, 486, pentium
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.

    Wywalam. Chce ktoś?
    Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.

  • 2. Data: 2017-03-17 01:26:49
    Temat: Re: Stare płyty 386, 486, pentium
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
    > Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.
    >
    > Wywalam. Chce ktoś?
    > Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.
    Ja wywaliłam do zsypu bo nikt nie chciał.

    Mam jeszcze do oddania monitor 17 cali Miro (świetny obraz i w ogóle),
    ale monitor nie LCD tylko starszego typu. Nic nie zniszczony.
    Poza ty mam do oddania radiomagnetodon Panasonic na 2 kasety z
    nagrywaniem nawet głosu i bogatym ustawieniem dżwięków. Niestety, trzeba
    go przestroic na obecne częstotliwości i dołączyć swoje głośniki, bo
    głośniki sobie zostawiam.
    Poza tym jeszcze router Pentagtam (n) w dobrym stanie. Zawsze dobrze
    działal, ale teraz mam Wifi z UPC w modemie.

    Komuś z Warszawy. Odbiór osobisty.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-03-17 08:58:17
    Od: Zenon Oktawiec <z...@s...com.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
    > Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.
    >
    > Wywalam. Chce ktoś?
    > Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.

    Chyba są firmy , które to skupują?

    --
    pzdr,
    Z.

    Zwiedzaj Kraków: http://www.przewodnik-miejski.krakow.pl

  • 4. Data: 2017-03-17 09:17:44
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.
    >
    > Wywalam. Chce ktoś?
    > Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.

    potrzymaj jeszcze trochę, za parę lat będą sporo warte

  • 5. Data: 2017-03-17 09:25:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Mar 2017 00:12:43 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.
    >
    > Wywalam. Chce ktoś?
    > Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.

    Ja chcę 386. Masz jakąś płytę z procem?
    Jeżeli masz jakąś kartę graficzną z epoki 386, to też chcę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2017-03-17 12:56:53
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Mar 2017 00:12:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość <58cb1beb$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    od Smok Eustachy <s...@w...pl> :

    Wystaw na A******, może sam się na coś skuszę.

  • 7. Data: 2017-03-17 14:26:48
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 01:26, Animka pisze:

    > Ja wywaliłam do zsypu bo nikt nie chciał.

    Powinnaś dostać 5000 zł mandatu za głupotę i trucie środowiska.

    --
    mahe

  • 8. Data: 2017-03-17 14:43:45
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 00:12, Smok Eustachy pisze:
    > Karty ISA, video, wy/we. muzyczne.
    >
    > Wywalam. Chce ktoś?
    > Oddam za darmo Kraków. To zabytki są.

    Witam.
    Poszukuję namiętnie pamięci RAM SIMM 72pin FPM (nie EDO!) (70ns lub
    wolniejsze) 32 bity bez parzystości w modułach po 16 MB najlepiej,
    ewentualnie 8 MB.
    Potrzebuję do starej drukarki HP LJ 5M cztery moduły.
    Jeżeli masz to chętnie KUPIĘ, gdyż nigdzie nie potrafię znaleźć.

    --
    mahe

  • 9. Data: 2017-03-17 15:02:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-17 o 14:43, mahe pisze:

> [...]
    > Potrzebuję do starej drukarki HP LJ 5M cztery moduły.
    > Jeżeli masz to chętnie KUPIĘ, gdyż nigdzie nie potrafię znaleźć.

    A to nie to?
    http://allegro.pl/pamiec-ram-simm-72pin-16mb-i632463
    6261.html

  • 10. Data: 2017-03-17 15:20:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-03-17 14:26, mahe pisze:

    > Powinnaś dostać 5000 zł mandatu za głupotę i trucie środowiska.

    O, to to to!

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/