  • Data: 2017-12-19 18:54:02
    Temat: Re: Starość i młodość
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-12-12 o 18:27, Majka pisze:
    >Z moich obserwacji wynika, że min. 2GB RAM dają swobodę pracy.
    >Oczywiście plus pamięć dodatkowa na pliki. Zainstalowane aplikacje
    >przenosisz tam właśnie bo inaczej zatkasz każdą ilość RAMu.

    >Procesor ma znaczenie ale sporo mniejsze. Jego wpływ widać w
    >animacjach głównie (gry, elementy pulpitu) - wtedy potrafi przycinać.

    Takie przycinanie to swiadczy, ze procesor ma cos innego, duzego i
    wazniejszego do roboty.
    Odsmieca pamiec ?

    >Dla stron WWW, emaili on ma niewielki wpływ na zachowanie się
    >telefonu. A czemu tyle RAMu? Bo Android rozrzutny jest. W Windows
    >otworzysz program, zamkniesz i RAM wraca. Na Androidzie użyłaś
    >jakiejś aplikacji i będzie tkwiła w RAM aż Android ją zrzuci nie
    >wiadomo kiedy. Dobrze to widać w aplikacjach monitorujących RAM.
    >Nierzadko mam 70% wykorzystane a gdy uruchomię zwalnianie tego, co
    >już niepotrzebne - zajętość spada np. do 30%. Teraz wyobraź sobie
    >jak to musiałoby (nie)działać przy 1GB RAM.

    Android by sam wyrzucil te niedawno uzywane aplikacje ?

    A z tego co piszesz ... skoro tak trzyma w pamieci, to i 2, i 3, i
    4GB w koncu zajmie.

    Za to na przelaczanie miedzy aplikacjami moze miec istotny wplyw,
    jesli rozrzutnosc nie pozwoli im sie zmiescic naraz w dostepnym RAM.

    Bo te stare telefony z malym RAM jakos dzialaja.
    No dobra ... jakos.

    J.