  • Data: 2016-05-24 14:12:24
    Temat: Re: Start agregatu z lodówki bez PTC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup
    >Co ja na to: (pozwólcie, że "wypunktuję" - tak mi łatwiej)
    >1. Ciekawi mniw wydajność obu.
    >2. Ciekawi mnie sprawność obu.
    >3. Ciekawi mnie trwałość obu.
    >5. Ja wiem, że to nie takie proste wprost...

    No wlasnie. Jakosc izolacji nie znana, a bez niej trudno o sprawnosci
    czy wydajnosci mowic.
    W kalorymetrie sie pobawic i sprawdzic ile wymaga zamrozenie 100
    litrow wody ?

    >4. Znane jest, że lodówa jest jednym z największych pożeraczy prądu -
    >ale wziąłbym do rozkminienia punkty 1-3.

    IMO - wcale nie taki duzy.
    Jak ma srednio 50W, to juz nie tak wiele w domu wyposazonym w spora
    ilosc elektroniki, routery, serwery, telewizory grajace "na okraglo",
    czy zarowki (prawdziwe) swiecace do pozna.
    A jeszcze niech jest w tym domu kuchnia elektryczna, klimatyzator czy
    elektrycznie grzana ciepla woda.
    Zmywarka tez chyba troche bierze.

    W kazdym badz razie jakos nie udalo mi sie dostrzec w krajowym zuzyciu
    zakazu zarowek.
    Albo rodacy juz wczesniej zaczeli oszczedzac, albo zakupili wieloletni
    zapas, albo zarowki sa tylko marginesem w kraju.

    >6. Jak mi przyjdą upały 40 stopni, to jestem pewien, że mój Polar
    >nawet tego nie zauważy, a może nawet będzie jeszcze lepiej chłodzić?
    >Regulator mrożenia i tak ma na minimum, a i tak jest ciutke za
    >mocny... ale mleku i jajom krzywdy nie robi, to najważniejsze. Jak
    >będzie trzeba, to się go po prostu odkręci na "mocniej".

    W sumie to nie powinno byc potrzeby odkrecac -

    >7. Moja była praca, na przełomie wieków, kupiła do pokoju obsługi,
    >jakąś chyba włoską lodówę, Ardo... nie pomnę. Nie ukrywam, sam ją
    >zmontowałem (pozwolono mi) :)), trzeba było drzwi na własciwą stronę
    >przymocować. Nowoczesna, bardzo wygodna. Nawet sobie radziła z
    >upałami.

    No wiesz, jesli naprawde wloska ... to powinna :-)

    >Ciekawi mnie, jak dzisiaj, po ok. 16-18 latach, działała by...?

    A co sie z nia stalo ?

    Tak czy inaczej - mysle, ze nie ma porownania miedzy lodowka sprzed
    18 lat a wspolczesna.
    Inny producent, inna technologia, inne detale.
    Chociaz ... wloszczyzna, chinszczyzna - jedno g* :-)

    J.