  • Data: 2011-05-03 16:53:47
    Temat: Re: Starzenie metalu
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 3, 5:31 pm, " " <l...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Ale ciekawi mnie to, że wynik obliczeń może zależeć od procesora... Ja
    > myślałem że od procesora to zależy prędkość przeprowadzonych obliczeń. Ale nie
    > znam się, więc nie podejmuje tematu :)

    Sa tam jakies roznice w wynikach dzialan arytmetycznych, jedne
    procesory sa bardziej dokladne od innych i moze sie okazac ze na
    dwusetnym miejscu po przecinku dostaniesz inna cyfre. Jak to
    niebotycznie pomnozysz przez jakas ogromna liczbe to roznica moze byc
    znaczaca. A MES potrafi mnozyc albo dzielic bardzo wielkie i bardzo
    male liczby. Ludzie ktorzy te programy pisza wiedza o tym doskonale,
    wiec nie ma czym sie podniecac...
    Konrad

    PS zaczniesz sie kiedys podpisywac pod swoimi postami?