  • Data: 2018-08-15 14:03:00
    Temat: Re: Statystyki
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2018 o 13:08, EdekS pisze:
    > Myśleć to można bardzo dużo, tylko że wiekszość obywateli wymyśli głupotę
    > i będą zagrożeniem dla siebie i innych. Dlatego musza być przepisy
    > poprawiające
    > bezpieczeństwo tych głupszych,
    Masz rację, ale tylko częściowo. Obserwuję, że tam, gdzie na wszystko są
    procedury i ścisłe (podobno) zasady ludzie zostali zredukowani do żywych
    automatów. Może ruch drogowy jest nie najlepszym przykładem, ale weźmy
    budownictwo. Koło mnie niedawno była budowa. Na pierwszej zmianie kaski
    nosili nawet faceci układający trawnik z rolki pod gołym niebem. Żadnych
    prac na wysokości, dźwig stoi, inspektor BHP zadowolony. Na zmianie
    popołudniowej inspektor zażywa zasłużonego odpoczynku, a na budowie
    pełna kaskaderka. Dodam jeszcze, że nikt nie zginął, a budowę skończono.
    Ciekawe czy Curie-Skłodowska odkryłaby cokolwiek mając obok siebie
    inspektora od ochrony radiologicznej?
    Jacek