  • Data: 2017-12-02 21:44:57
    Temat: Re: Straty mocy na triakach
    Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-02 o 12:56, Piotr Gałka pisze:
    > na 20 metrach dużego pokoju mam 48 punktów świetlnych (bo takie
    > rozłożenie było optymalnym kompromisem) po 6ciepłych i 6zimnych diód.
    No to teraz co by było, gdybyś wyjechał na delegację np. i zgasło by w
    domu światło? Rodzina siedzi po ciemnicy :)

    >Nie wierzę w trwałość LEDówek.
    Generalnie, kupiłem kiedyś ledowki chyba 10W. Jak padła pierwsza to
    minęło 6 miesięcy, rozebrałem wszystkie i wymieniłem rezystorek
    pomiarowy na taki, który spowodował organicznie prądu na diodach do 90%
    max, bo są na przetwornicy.
    Mija 3 lata świecą dobrze. Teraz jak mam kupić ledówkę to zawsze z
    zapasem i tak samo przerabiam.