  • Data: 2015-04-14 20:51:05
    Temat: Re: Suwmiarka (porządna) ;)
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-14 o 17:40, Lisciasty pisze:
    > Marzy mi się porządna suwmiarka, nigdy takowej nie miałem
    > i stwierdziłem, że w końcu sobie kupię, a co.
    > Pytanie, czy coś takiego jak suwmiarka zegarowa
    > marki VIS, w celnie nieco poniżej 300 zł, podpada
    > pod kategorię "porządna", czy trzeba wydać nieco więcej?
    > Zastosowanie hobbystyczne, więc nie będzie nadużywana.

    Kiedyś VIS robił przyzwoity sprzęt, w oparciu o dobre komponenty, nie
    wiem jak teraz. Ale myślę że zamiast zegarowej warto sięgnąć po
    *elektroniczną*, chociażby z uwagi na psujący się każdemu wzrok.
    Oczywiście tu też są różne półki cenowe. Tyle że jak patrzę na te
    http://www.elektro-net.pl/01/pliki/sklep/suwmiarki_e
    lektronicznevis.html
    to wydaje mi się że są one całkiem podobne do tych z Lidla za
    przysłowiowe 39.99, a taka u mnie w warsztacie daje radę.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem