  • Data: 2015-04-15 20:54:16
    Temat: Re: Suwmiarka (porządna) ;)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 20:30:29 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Jak napisałeś że na produkcji są po kilka lat to mnie pusty śmiech
    > ogarnął.
    > Chyba że produkcja plasteliny i grubość wałków sprawdzają.
    >
    > Jak pracowałeś z paprakami, którzy trasują suwmiarkami
    > i nie szanują swojego sprzętu, to pewnie tak było.
    > Moje były ostatnio u wzorcarza i nic im nie dolega.
    > Poza tym nie wiem z jaką produkcją się zetknąłeś, ale u mnie
    > suwmiarka nie mierzy niczego istotnego, bo mierzy tylko do dychy,
    > więc mógłbym sobie nawet to sprawdzenie darować.

    Kocham sytuacje jak ktoś chce ukryć swoje pierdolenie zarzucając innym wymyślone na
    poczekaniu historie. taki chuj jak komin batorego z tymi twoimi bredzeniami. Swoje
    teksty możesz wciskać dzieciom a nie komuś co całe życie przy produkcji z metalu
    spędził. Glupi palant jesteś, tyle mam ci do powiedzenia.