    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Suwmiarka (porządna) ;)
    Date: Tue, 12 May 2015 14:42:49 +0200

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
    >Ja odradzam elektroniczną. Miałem i zdarzały się przekłamania
    >zwłaszcza przy szybkim przesuwaniu szczęk, a co to za pomiar, który
    >nie jest wiarygodny?

    g* warty i taka suwmiarke nalezy na smietnik, ale ...
    gdyby tak bylo, to by nigdzie nie uzywali.
    A uzywaja. Moze to tylko twoja ? A moze inni czesciej wyrzucaja.

    >Poza tym, jak się rzadko używa, to może się okazać, że właśnie, jak
    >jest potrzebna, to się bateria rozładowała.

    Owszem, z tym ze bateria w wielu modelach starcza na lata.
    Tylko ktos musi taki model polecic :-)

    >Zegarowa IMO też niepotrzebna, zwłaszcza za 300 zł.
    >Jak dla mnie najlepsza jest do takich zastosowań klasyczna suwmiarka
    >z blokadą - taka, jak na tym filmiku:
    >https://www.youtube.com/watch?v=F2r3TYSHLXw

    Klasyczna nie jest zla, jak sie jednak czesciej uzywa, to odczyt z
    elektronicznej jest jednak znacznie wygodniejszy i szybszy.

    >Blokada jest wygodna i zapewnia, że szczęki się same nie przesuną, ma

    No, powiedzmy ze trzeba wiekszej sily do przesuniecia.
    W elektronicznej jest ta zaleta, ze przykladasz suwmiarke, naciskasz
    "freeze", zdejmujesz, odczytujesz w innym miejscu.

    J.