  • Data: 2015-11-02 01:59:25
    Temat: Re: Sygnał wywołania - czemu zagraniczny zawsze inny?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P03" <p...@b...invalid.org> napisał w wiadomości
    news:n14e3h$q7p$1@dont-email.me...

    > Raptem 4 dostawców w sieci największego operatora :
    > EWSD, E10B, 5ESS i S12
    > a reszta to chyba już znacznie mniejsze ilości.

    Ale nawet urządzenia jednej firmy potrafią różnie brzmieć... nie wiem, jak
    teraz, ale tak z dychę temu, to Otwock, EWSD z sygnałem dość mocno podobnym
    do S12, dość czysty sinus ze słyszalnym nieznacznie pukaniem przy
    kluczowaniu, Grochów brzęczący, kluczowanie łagodniejsze, nie słychać
    pukania, Saska Kępa/Fieldorfa rzężący, kluczowanie bardzo miękkie. E10A też
    przez jakiś czas miały sygnał podobny nieco do 5ESS, tylko bardziej
    brzęczący, przynajmniej z zewnątrz. Nawet same E10A jeszcze ze starymi
    sygnałami miały każda nieco inny. Osoba z zewnątrz mogła tego nie wyłapać,
    ale telefoniarze niemal od razu wiedzieli, przez którą ze starych CT szło
    połączenie, po marszrucie (ang. route tone). Pentaconta 1000C - różne
    maszyny sygnałowe, różne sygnały, często też dały się odróżnić, choćby po
    przebitkach innych sygnałów w tle. Często dość łatwo było rozróżnić PC
    zwykłą od LNI.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048