    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Sygnał wywołania - czemu zagraniczny zawsze inny?
    Date: Mon, 2 Nov 2015 14:48:57 +0100

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup

    >Ja posunę się dalej i powiem, że mam wrażenie, że to odbywa się na
    >jakiejś centrali tranzytowej.

    Mozesz miec racje, ale centrala tranzytowa przeciez muzyczki wybranej
    przez klienta nie odtwarza.

    Byc moze na tym kierunku jej nie ma, albo wlacza sie pozniej, albo
    algorytm dla klienta bez takiej uslugi inny.

    >Zauważyłem, że nie do końca zależy to od sieci, w której jest ab.B, z
    >UPC jak dzwonię do kumpla w Play i brata w Plusie, to sygnały są
    >prawie identyczne. Natomiast jak z komórczaka w Sferii, to już się
    >dość znacznie różnią, przy czym w obu przypadkach są inne, mam w
    >sumie 3 wersje zatem. Spróbuję zwrócić uwagę, mam komórę też w Erze,
    >Demobilu znaczy się, Fuck-Fuck, to zwrócę uwagę, jak nie zapomnę, czy
    >tu pojawią się kolejne różnice.

    Wielcy operatorzy to sie chyba umowili na bezposrednie lacza, ale
    Sferia pewnie tranzytuje ... Trzeba by jeszcze "granie" wlaczyc dla
    pelnego obrazu.

    J.