  • Data: 2016-10-19 22:30:31
    Temat: Re: Sygnalizacja na odcinkach remontowanych
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-19 21:24, Lisciasty wrote:
    > się kilkunastu debili, którzy "jeszcze zdążą", czasami ostatni wjeżdża
    > jak czerwone pali się 25-30 sekund.

    Różnie jest. Jak remontowali drogę koło Zawiercia kilka lat temu to
    oglądałem kabaret i nawet uczesniczylem jak światło czerwone i zielone
    były rozsynchronizowane po obu stronach tak że przez dobre 30 sek paliły
    się dwa zielone (wiem to bo na CB rzucali haslami że się pali a jechac
    nie dają). Na końcach stali jacyś miszcze w kamizelkach i zatrzymywali
    ruch patrząc na ... zegarek. Przekracza to możliwości pojmowania i
    pokazuje że dno można osiągać wiele razy.