  • Data: 2014-11-04 19:28:48
    Temat: Re: Szczelny zegarek - co i jak: rozwiązanie
    Od: PeJot <P...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-18 19:03, PeJot pisze:
    > Czołem. Jak po inżyniersku, ale dostępnymi dla ponadprzeciętnego
    > hobbysty metodami znaleźć miejsca gdzie przecieka zegarek

    Wygląda na to że przeciekały uszczelnienia przycisków. Oringi wyglądały
    na zdrowe, z resztą tak mały rozmiar w handlu ciężko dostępny.
    Rozebrałem wszystko, wymyłem kopertę, posmarowałem uszczelnienia
    przycisków smarem silikonowym i po złożeniu pulsometr nie przecieka.
    Swoją drogą nie wiem skąd bierze się zakaz używania przycisków pod wodą.
    Poza tym wygląda na to że tylko kwestią czasu jest, aby smary
    uszczelniające oringi przycisków zostały doszczętnie wypłukane.

    --
    P.Jankisz