    Subject: Re: Szukam kogoś i mam tylko stary numer
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Wed, 31 Oct 2018 11:03:15 +0100

    > Cześć.
    >
    > Szukam pewnej osoby. Mam imię i nazwisko, jednak w mediach
    > społecznościowcyh jej nie ma. Znalazłem jednak stary numer telefonu.
    > Znam też orientacyjną lokalizację, okolice Mysłowic, Imielina,
    > Oświęcimia, niestety dokładnie nie orientuje się ale jestem pawie pewny
    > że to ten kierunek i coś w okolicy tych miast. Numer ma postać 225-xx-xx
    >
    > Czy mam jakąś możliwość wyczajenia adresu do ktorego to było przypisane?
    > Stare książki telefoniczne? Może jakaś jest online? Numer był aktywny od
> [...]

    Jak masz nazwisko, a miejscowości są do sprawdzenia raptem trzy, to nie
    takim znowu mozolnym...

    Krążyły po sieci książki z lat ok. 2003-2007. Tam jest tylko nazwa ulicy
    (jeśli ten numer był jeszcze aktywny).

    W starszych książkach papierowych jest też numer domu. Numeru mieszkania
    nie podawali.

    MJ
    PS. Możesz podać ten numer na tzw. priva?