    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Szukam lustrzanki - prosze o rade.
    Date: Thu, 31 Oct 2013 16:36:06 +0100

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:l4t96m$mug$1@news.task.gda.pl...
    >W dniu 2013-10-30 22:57, Krzysztof Halasa pisze:
    > [...]
    >
    > Tak nawiasem mówiąc, chyba nie ma aparatów, które nie mają gorącej stopki
    > lub wbudowanej lampy. A to znaczy, że zawsze można użyć zewnętrznej
    > lampy. Czy to jest wygodne, to inna sprawa.

    No to przy okazji. Mam SONY H9. On ma wbudowaną lampę błyskową, ale taka
    wbudowana jest, jaka jest. Ma ktoś, ale sprawdzony sposób na użycie
    dodatkowej lampy błyskowej? Kupiłem taki patent wyzwalany błyskiem, który
    ma uruchamiać niby zewnętrzną lampę, ale to nie działa. Może ktoś ma coś
    sprawdzonego.