  • 1. Data: 2013-01-02 16:39:24
    Temat: Szukam yamahy XS 400
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Poszukuje Yamahy XS 400, rocznik do 82. Czyli najogolniej mowiac z dwoma
    amortyzatorami z tylu, SOHC. Nie Maxim.
    Zima jest, mozna podlubac wiec optycznie igla nie musi byc, ale tez nie
    ulepek. Z papierami.

    Allegro, otomoto, gumtree, gratke sledze.

    Jesli ktos mialby gdzies niepotrzebna i nosil sie z zamiarem pozbycia sie
    takiej - prosze o info.

    pozdrawiam
    Tmek

  • 2. Data: 2013-01-02 17:09:31
    Temat: Re: Szukam yamahy XS 400
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-02 16:39, Tmek pisze:
    > Witam
    >
    > Poszukuje Yamahy XS 400, rocznik do 82. Czyli najogolniej mowiac z dwoma
    > amortyzatorami z tylu, SOHC. Nie Maxim.

    Ogolnie mowiac typ 2A2

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-01-02 17:18:15
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ogolnie mowiac typ 2A2

    Ano. A2A bylo najwiecej
    http://xs400.net/wb/media/geschichte_bilder/Bestand_
    XS400_seit_78_mit360.png
    Ale 4G5 czyli Special tez nie jest zle
    http://xs400.net/wb/pages/ueber-die-xs400/xs-400-mod
    elle.php

    pozdro

  • 4. Data: 2013-01-02 17:22:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-02 17:18, Tmek pisze:

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]

    4G5 to Special ktorego zastapil wlasnie Maxim DOHC. Takie softchoppery
    do d...

    Byla jeszcze XS500, wygladajacy jak starszy XS400 majaca ciut wieksza
    moc i tarczowy hamulec z tylu.

  • 5. Data: 2013-01-02 17:53:25
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    XS400_seit_78_mit360.png

    elle.php

    > 4G5 to Special ktorego zastapil wlasnie Maxim DOHC. Takie softchoppery do
    > d...

    Ok. Bo sie pogubilem troche. Special silnikowo jest takie samo jak 2A2 czy
    sa roznice wewnetrzne?
    Bo z tego co widze dohc weszlo wraz z maximem i jest to juz zupelnie inny
    silnik.

    Miedzy 2A2 a SE oprocz inego baku i zadupka cos popsuli w kwestii napedu?
    Rama tez zdaje sie taka sama.

    > Byla jeszcze XS500, wygladajacy jak starszy XS400 majaca ciut wieksza moc
    > i tarczowy hamulec z tylu.

    XS400 27KM, XS500 49KM - 22konie wiecej. Prawie drugie tyle.
    Do wszystkich 500 jakos tak nie mam przekonania. Malo tego bardzo, czesci
    jeszcez mniej.

    XS650 podoba mi sie najbardziej. Ale popularne to za oceanem w
    przeciwienstwie do europy, co przekalda sie na ceny.

    pozdro
    Tmek

  • 6. Data: 2013-01-02 17:54:08
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    On 2 Sty, 17:22, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Byla jeszcze XS500, wygladajacy jak starszy XS400 majaca ciut wieksza
> [...]

    2a2 do 78roku tez miala tarcze z tylu, wiem, bo mam:)

    --
    Łosiu

  • 7. Data: 2013-01-02 17:56:38
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    On 2 Sty, 17:53, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:
    > XS400 27KM,  XS500 49KM - 22konie wiecej. Prawie drugie tyle.
    > Do wszystkich 500 jakos tak nie mam przekonania. Malo tego bardzo, czesci
> [...]

    2a2 w wersji otwartej ma 36KM, kwestia walka rozrzadu.

    --
    Łosiu

  • 8. Data: 2013-01-02 18:10:14
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "losiuXS2a2" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 2 Sty, 17:53, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:
> [...]
    >
    > pozdro
    > Tmek

    >2a2 w wersji otwartej ma 36KM, kwestia walka rozrzadu.

    Dzieki. Znalazlem to:

    Wałek rozrządu 1U4-12171-00 (krzywki 37,3mm) 27KM
    Wałek (krzywki 39,5mm) to pewnie ten mocniejszy.

    Wersje dlawione wystepuja losowo, w Niemczech, czy tez nie ma zadnej reguly
    i jest ich najwiecej?

    pzdr
    Tmek

  • 9. Data: 2013-01-02 18:19:26
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    On 2 Sty, 18:10, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:

    > Dzieki. Znalazlem to:
    >
    > Wa ek rozrz du 1U4-12171-00 (krzywki 37,3mm) 27KM
    > Wa ek (krzywki 39,5mm) to pewnie ten mocniejszy.
    >
    > Wersje dlawione wystepuja losowo, w Niemczech, czy tez nie ma zadnej reguly
    > i jest ich najwiecej?
    >
    > pzdr
    > Tmek

    Ja taki walek znalazlem w silniku ze starego speciala, a za silnik
    dalem na jakims zlomowisku 200zl:)
    Dawno temu na jakims zachodnim internecie znalazlem takie cos:

    https://lh6.googleusercontent.com/-FjF1P80SiN0/UORrt
    TFAQwI/AAAAAAAABVE/kLsVszN_62g/s512/Gutachten_Yamaha
    _XS_400_Seite_1.jpg

    https://lh6.googleusercontent.com/-gZV4kVZDPc4/UORrO
    _1qBnI/AAAAAAAABVE/mXZyAgcF5kk/s512/Gutachten_Yamaha
    _XS_400_Seite_2.jpg

    --
    Łosiu

  • 10. Data: 2013-01-02 18:44:33
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "losiuXS2a2" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 2 Sty, 18:10, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:

> [...]
    >
    > pzdr
    > Tmek

    >Ja taki walek znalazlem w silniku ze starego speciala, a za silnik

    Fajny zlom. Na moim tylko resztki po samochodach.

> [...]

    _XS_400_Seite_1.jpg

    > https://lh6.googleusercontent.com/-gZV4kVZDPc4/UORrO
    _1qBnI/AAAAAAAABVE/mXZyAgcF5kk/s512/Gutachten_Yamaha

    Malo widac, jeszcze mniej rozumiem ale z tego co odcyfrowalem to by sie
    pokrywalo z tym wklejonym wczesnej.
    Czyli wysokosc krzywki 39,5mm daje 29kW.

    pozdro
    Tmek