  • 11. Data: 2010-09-27 17:13:08
    Temat: Re: Szybka jazda wydłuża życie - udowodnione naukowo
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Nostradamus

    > Niczego.
    > Ani teorii względności, ani komu na co odpowiadasz ;))

    Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-09-27 17:36:12
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin Nostradamus

    > Dobrze się czujesz?

    to ma 100% racją

  • 13. Data: 2010-09-27 17:38:06
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > to ma 100% racją

    rację

  • 14. Data: 2010-09-27 17:45:38
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > Dobry argument dla miszczuf kierownicy walczących z kapeluchami:
    >
    > http://technologie.gazeta.pl/
    internet/1,104530,8428725,Teoria_wzglednosci_potwi
    > erdzona_w_samochodzie.html
    >
    > "Powtórzono w tym celu eksperyment wymyślony przez samego Einsteina:
    > zsynchronizowano dwa najdokładniejsze dostępne zegary atomowe
    > (dokładność 1 sekundy na 3,7 miliarda lat), po czym jeden z nich
    > przewieziono samochodem z prędkością 22 mil na godzinę (czemu 22 a nie
    > 88?). Zaobserwowano wtedy, że na ruchomym zegarze sekunda trwała
    > 0.0000000000000045 raza krócej, co zgadza się z wartością przewidzianą
    > przez teorię względności.

    Ja bym dodał ze szybka jazda w mercedesie, reno i c6 skraca życie

    Jedziesz sobie szybko, nic się nie dzieje - nuda, jest cicho
    i spokojnie _serce bije wolniej_.

    czyli jak dojedziesz to serce uderzy mniej razy niż jak byś jechał BMW,
    prawda to ?

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-09-27 17:49:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > No to gratuluję koledze, że jest wśród 3, no może 4 osób na kuli
    > ziemskiej, którzy rzeczoną teorię rozumieją ;-)

    Ale co tu jest do rozumienia. Z punktu widzenia osoby jadącej tym
    samochodem jej życie by się nie wydłużyło. Teoria względności nie ma nic
    do biologicznej długości życia. Wydłużyłoby się np. z punktu widzenia
    nieruchomego obserwatora na ziemi. Jeśli ktoś uważa, że się mylę, to
    niech z łaski swojej napisze jakieś konkrety.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-09-27 18:33:56
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 16:32, to pisze:

    > To znaczy czego konkretnie nie rozumiem?

    No tego co było napisane w artykule. Tego znaczka ":)" na końcu mojego
    postu też pewnie nie dostrzegłeś?:)

    Ale wracając do Twoich rozważań. Skoro coś się wydłużyło względem czegoś
    to tak jakby jest dłuższe, względem tego czegoś:)

    A.

  • 17. Data: 2010-09-27 18:35:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 17:49, to pisze:
> [...]
    > nieruchomego obserwatora na ziemi. Jeśli ktoś uważa, że się mylę, to
    > niech z łaski swojej napisze jakieś konkrety.

    A czy ktoś twierdzi, że jest inaczej?

    A.

  • 18. Data: 2010-09-27 18:39:25
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 17:45, Michał pisze:

> [...]
    > i spokojnie _serce bije wolniej_.
    >
    > czyli jak dojedziesz to serce uderzy mniej razy niż jak byś jechał BMW,

    Skoro tak byś powiedział, to tak by było powiedziane. Co to do czego
    wnosi to ja nie wiem, a na pewno to również, bo to lubi dosłowność.

    A.

  • 19. Data: 2010-09-27 18:43:53
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 18:33, Arek (G) pisze:

> [...]
    >
    > Ale wracając do Twoich rozważań. Skoro coś się wydłużyło względem czegoś
    > to tak jakby jest dłuższe, względem tego czegoś:)

    Oj najmocniej przepraszam, nie mogłeś dostrzec ":)" w moim poście, bo go
    nie dałem. Widocznie miałem to tylko w głowie. A dostrzec lekki żart z
    samego kontekstu, faktycznie jest trudno, zwłaszcza na tej grupie:)

    Pozdrawiam,
    A.

  • 20. Data: 2010-09-27 20:39:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek (G)

    > Ale wracając do Twoich rozważań. Skoro coś się wydłużyło względem czegoś
    > to tak jakby jest dłuższe, względem tego czegoś:)

    Ale samo w sobie nie stało się dłuższe. Prędzej można porównać to do
    bardzo powooolnej podróży w czasie -- w przyszłość. ;)

    --
    ignorance is bliss