  • 21. Data: 2010-09-27 21:37:33
    Temat: Re: Szybka jazda wydłuża życie - udowodnione naukowo
    Od: AA <...@...pl>

    > 88?). Zaobserwowano wtedy, że na ruchomym zegarze sekunda trwała
    > 0.0000000000000045 raza krócej, co zgadza się z wartością przewidzianą
    > przez teorię względności.

    Czyli ile trwala ta sekunda ?

    Bo jak 2x krocej - to pol sekundy.
    3x krocej - to 1/3 sekundy
    Idac tym tropem 0,5x krocej to 2 sekundy
    A 0.0000000000000045 raza to.... sporo sekund :)

    AA

  • 22. Data: 2010-09-28 03:10:49
    Od: " Michal" <m...@g...pl>

    > Skoro tak byś powiedział, to tak by było powiedziane. Co to do czego
    > wnosi to ja nie wiem, a na pewno to również, bo to lubi dosłowność.

    co ?

  • 23. Data: 2010-09-28 12:19:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-28 03:10, Michal pisze:

    > co ?

    A.

    ps. to może być np. pseudonimem jednego z dyskutantów w tym wątku, ale
    nie musi. Tak nawiasem, coś co nazywa się dystans, czasem się przydaje.

  • 24. Data: 2010-09-28 12:20:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 20:39, to pisze:
    > begin Arek (G)

    > Ale samo w sobie nie stało się dłuższe. Prędzej można porównać to do
    > bardzo powooolnej podróży w czasie -- w przyszłość. ;)

    Samo w sobie nie, ale przecież tego nie twierdzę. Ale porównanie do
    podróży w czasie bardzo trafne:)

    A.