  • 1. Data: 2006-10-17 09:48:55
    Temat: TP obniża cenę Neostrady
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    http://www.wirtualnemedia.pl/document,,1840395,TP_ob
    niza_cene_Neostrady.html

    J.

  • 2. Data: 2006-10-17 10:45:55
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Do tego wprowadza Neostrade na godziny

    http://www.tp.pl/prt/pl/promocje/603136?_p=603137

    Biedni klienci i handlowcy, jak oni sie w tym polapia :)))

  • 3. Data: 2006-10-17 12:49:45
    Temat: Re: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 12:45:55 +0200, Radosław HORODNICZY napisał(a):

    > Do tego wprowadza Neostrade na godziny
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/promocje/603136?_p=603137
    >

    > Biedni klienci i handlowcy, jak oni sie w tym polapia :)))

    najbardziej rozwaliło mnie stwierdzenie:

    "nowatorski sposób rozliczania się pozwala płacić za czas korzystania
    z sieci."
    "Czas spędzony w internecie rozliczany jest w okresach 15 minutowych."

    nowatorski sposób rodem z końca lat 90tych

    czego to już tepsiarze nie zrobią żeby zwiększyć ilość sprzedanych
    neostrad...

  • 4. Data: 2006-10-17 13:30:47
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 14:49:45 +0200, futszaK napisał(a):

    > czego to już tepsiarze nie zrobią żeby zwiększyć ilość sprzedanych
    > neostrad...

    Dziwisz się, że chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy od klietów?

    Andrzej.

  • 5. Data: 2006-10-17 18:15:19
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Dziwisz się, że chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy od klietów?
    >
    > Andrzej.

    No dobra, a w czym przeszkadza Wam wyciąganie kasy od klientów w podobny
    sposób?

  • 6. Data: 2006-10-18 06:04:48
    Od: wer <b...@n...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > No dobra, a w czym przeszkadza Wam wyciąganie kasy od klientów w podobny
    > sposób?

    Nie podoba mi sie procent uzytkownikow neostrady, bo placimy za kazdy
    1Mbit/s lacza do tpsa 10 razy wiecej niz do innych polskich operatorow.
    Niestety ssacze sa w sieci tpsa, a tpsa stosuje chore stawki na
    polaczenie z ich siecia. Lacze na swiat jest ponad 2 razy tansze niz do
    naszego dominujacego operatora. Moge pchnac niby dane laczem swiatowym
    do osob w TPSA ale pytanie czy operator bedzie sie stosowal do nakazow
    UKE i nie bedzie degradowal ruchu? Poza tym szybko ich bramka na swiat
    moze zostac zapchana i klienci beda sie skarzyc, ze strony wolno chodza.
    Ostatnie informacje wskazuja, ze juz sporo firm pcha ruch przez lacza
    swiatowe do TPSA, bo opentransit jest zapchany.

    Zreszta zrobila sie ciekawa sytuacja, beda musieli cos zrobic, tylko nie
    wiadomo co, po cichu degradowac ruch, zwiekszyc przepustowosc na swiat
    (malo prawdopodobne) lub obnizyc ceny laczy krajowych do siebie.
    Ostatnie posuniecie z podwyzszeniem ceny dzierzawy moze oznaczac zmiany
    w strukturze cen za uslugi, na jednym wiecej zarabiaja na innym
    zmniejsza swoja marze, ale trzeba poczekac.

    wer

  • 7. Data: 2006-10-18 07:51:14
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    wer napisał(a):
    > Poza tym szybko ich bramka na swiat moze zostac zapchana i klienci beda sie
    skarzyc, ze strony wolno chodza.

    Kurde nie rozumiem, jaki to content wisi na laczach tpnetu ?
    Z moich doswiadczen wynika, ze praktycznie caly ruch do TP generuja neostradowicze
    ciagnacy p2p pornusy z moich adresacji,
    a jako ze content-operatorem bynajmniej nie jestem to to czy ciagna oni te filmy
    szybko czy wolno zupelnie mi powiewa.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 8. Data: 2006-10-18 10:14:50
    Od: wer <b...@n...pl>

    Piotr Suchowski wrote:

> [...]
    ciagnacy p2p pornusy z moich adresacji,
    > a jako ze content-operatorem bynajmniej nie jestem to to czy ciagna oni te filmy

    Jako content-operatora mnie to interesuje.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 9. Data: 2006-10-18 22:40:41
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 18 Oct 2006 09:51:14 +0200, Piotr Suchowski napisał:
> [...]
    ciagnacy p2p pornusy z moich adresacji,
    > a jako ze content-operatorem bynajmniej nie jestem to to czy ciagna oni te filmy

    Ja tam przycinam do 2 mega wszystkie ip neostrad. Ruch WYRAŹNIE spadł :-)

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 10. Data: 2006-10-18 23:28:53
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 15:30:47 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Dziwisz się, że chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy od klietów?

    ja tam się ciesze, bo najpierw jeden z drugim zapomni rozłaczyć modemu,
    przyjdzie mu megarachunek, potem polecą do gazety i w świadomości
    statystycznego odbiorcy pojawi się czerwona lampka z napisem "nie
    kupuj neostrady bo Ci przyjdzie kosmiczny rachunek"

    oczywiście scenariusz który opisałem wyżej nastąpi w przyszlym roku,
    a premie za ten rok jogurty dostaną większą bo wymyślili genialną
    usługe "neostrada za 20zł" która pewnie się sprzeda