  • 11. Data: 2006-10-19 06:23:27
    Temat: Re: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > ja tam się ciesze, bo najpierw jeden z drugim zapomni rozłaczyć modemu,
    > przyjdzie mu megarachunek, potem polecą do gazety i w świadomości
    > statystycznego odbiorcy pojawi się czerwona lampka z napisem "nie
    > kupuj neostrady bo Ci przyjdzie kosmiczny rachunek"

    :))) Bardzo prawdopodobne bo dla wiekszości ludków, Internet=właczony onet w
    Internet Explorerze, a rozłączenie z internetem=wyłączenie IE.

    Lee

  • 12. Data: 2006-10-19 09:37:57
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: andzio <a...@n...tnij.net.pl>

    Lee napisał(a):

    > :))) Bardzo prawdopodobne bo dla wiekszości ludków, Internet=właczony onet w
    > Internet Explorerze, a rozłączenie z internetem=wyłączenie IE.

    A ktos dowiadywal sie jak to dziala? Mi sie zdaje ze dodatkowe godzinki
    to raczej bedzie trzeba dodatkowo uaktywnic ale nie czytalem o tym
    nic wiec pewnie sie myle. Bedac po stronie telepsa bardziej bym odcinal
    mozliwosc korzystania z netu po 10h niz np. pozwolil na:
    pierwsze 10h za 20zl +
    pozostale 14h za 14zl +
    pozostale 30dni po 24zl co daje:

    _754zl_ za pakiet 128kbps nerwostrady na niewylaczonym kompiuterku...

    Az tak glupi chyba nei sa by narazac sie na antyreklame i procesy
    sadowe...

  • 13. Data: 2006-10-19 11:12:38
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 11:37:57 +0200, andzio napisał(a):

    > Az tak glupi chyba nei sa by narazac sie na antyreklame i procesy
    > sadowe...

    liczą się prowizje od sprzedaży, zaś w takich wypadkach to raczej tpsa
    by podawała do sądu klientów a nie odwrotnie, a póki co podawanie
    kogoś do sądu o zapłate nie jest w tym kraju obowiązkowe :>

  • 14. Data: 2006-10-20 07:06:09
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2006 08:47:35 +0000, Andrzej napisał(a):

    > Mam rozumieć, że "degradujesz ruch"? ;->

    to się nazywa kreatywna regulacja ruchu :>

  • 15. Data: 2006-10-20 07:57:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    futszaK wrote:

    > to się nazywa kreatywna regulacja ruchu :>

    wystarczy to okreslic 'zapewnieniem wystarczajacej przeplywnosci'
    albo 'zapewnienie dostatecznego poziomu QoS/SLA' ;)

    --

    memento lorem ipsum.

  • 16. Data: 2006-10-20 08:47:35
    Od: Andrzej <a...@l...pl>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 22:40:41 +0000, Verox napisał(a):

    > Ja tam przycinam do 2 mega wszystkie ip neostrad. Ruch WYRAŹNIE spadł :-)

    Mam rozumieć, że "degradujesz ruch"? ;->

    Andrzej.

  • 17. Data: 2006-10-20 18:56:34
    Temat: Re: TP ?
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > to się nazywa kreatywna regulacja ruchu :>
    Kreatywna zle brzmi. "Innowacyjna" to juz lepszy buzzword :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 18. Data: 2006-10-21 16:01:00
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Fri, 20 Oct 2006 08:47:35 +0000, Andrzej napisał:

    > Mam rozumieć, że "degradujesz ruch"? ;->

    Pffff... :-) Gdyby wszyscy mniejsi i mniej-mniejsi ISP (mowa tu o ISP a nie
    urynanetach na DSL'u) zaczęli stosować ,,kreatywną politykę kształtowania
    ruchu'' do klasy 83.0.0.0/11 zamiast sponsorować neostrady - mogło by się
    zrobić dość interesująco.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 19. Data: 2006-10-23 10:50:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 Oct 2006 16:01:00 +0000, Verox napisał(a):

    > Pffff... :-) Gdyby wszyscy mniejsi i mniej-mniejsi ISP (mowa tu o ISP a nie
    > urynanetach na DSL'u)

    czep się tramwaja a nie mojego urynanetu, każdy kiedyś zaczynał

    > zaczęli stosować ,,kreatywną politykę kształtowania
    > ruchu'' do klasy 83.0.0.0/11 zamiast sponsorować neostrady - mogło by się
    > zrobić dość interesująco.

    83.0.0.0/11 to nie tylko neostrady

  • 20. Data: 2006-10-23 20:25:34
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Mon, 23 Oct 2006 12:50:21 +0200, futszaK napisał:

    > czep się tramwaja a nie mojego urynanetu, każdy kiedyś zaczynał

    Nie czepiam się Twojego Urynanetu, bo Cie nie znam, czepiam się wszystkich
    stolarzy, piekarzy i rolników, którzy zaczęli handlować internetem bo wydaje
    im się że to łatwe. Jak klient raz się zrazi do Józka z Markiem co mu ten
    internet założyli i mają jedną komórke która non-stop jest wyłączona to więcej
    nie pójdzie do niezależnego ISP tylko podpisze umowę z &fTP z lojalką na 3
    lata. I &fTP doskonale o tym wie.

    > 83.0.0.0/11 to nie tylko neostrady

    Wiem, również DSL'e - czyli to do czego dopłacają Ci którzy kupują
    ,,pełnowartościowe'' pasmo.