  • 1. Data: 2010-09-16 20:00:31
    Temat: TVP HD i napisy
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Dzisiaj w TVP HD Dr House nadawany tak, jak powinien być nadawany zawsze
    - z napisami i bez lektora. No i w HD.
    Dla ścisłości dodam, że był wybór między dźwiękiem 'polski' (z lektorem)
    i 'polski dolby stereo' (wersja oryginalna), natomiast napisy były na
    sztywno.

    Mam nadzieję, że tak już w TVP HD zostanie.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 2. Data: 2010-09-16 20:05:42
    Temat: Re: TVP HD i napisy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 22:00:31 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

> [...]
    > sztywno.
    >
    > Mam nadzieję, że tak już w TVP HD zostanie.

    Lepiej byłoby jakby wybrali możliwości systemów cyfrowych i napisy były
    generowane przez tunery - szły już filmy z taką opcją, OIDP to Gwiezdne
    Wojny tak miały. Więc sie da.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-16 20:26:14
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Waldek Godel pisze:

    [...]
    > Lepiej byłoby jakby wybrali możliwości systemów cyfrowych i napisy były
    > generowane przez tunery - szły już filmy z taką opcją, OIDP to Gwiezdne
    > Wojny tak miały. Więc sie da.

    Jasne, że się da - tak leci Ale Kino.

  • 4. Data: 2010-09-16 21:00:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 22:26:14 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

    > Jasne, że się da - tak leci Ale Kino.

    Miałem na myśli Star Wars w TVP HD - więc da się w tym programie. To, że
    inne kanały tak robią, to wiem doskonale. Niektóre robią to od wielu lat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-09-16 21:43:13
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a)

    > Lepiej byłoby jakby wybrali możliwości systemów cyfrowych i napisy były
    > generowane przez tunery - szły już filmy z taką opcją, OIDP to Gwiezdne
    > Wojny tak miały. Więc sie da.

    Ale po co? Żeby zaraz były problemy z pl-literkami ("bo oni wysyłają w
    UTF, a ja mam w tunerze tylko Windows-1250)? Żeby nie można było zrobić
    kursywy, pogrubienia, napisów na górze itp.?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-09-16 21:45:30
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Jan Rudziński <j...@g...pl> napisał(a)
    > Cześć wszystkim
    >
    > Waldek Godel pisze:
    >
    > [...]
    >
    > Jasne, że się da - tak leci Ale Kino.

    Nie chce mi się włączać teraz tv, ale AFAIRC Ale Kino nadaje napisy
    "obrazkowe", jako jeden ze strumieni MPEG. Być może nadaje też "litery"
    w telegazecie, podobnie jak Canal+, które są czytane przez
    "Cyfro-plusowe" Mediasaty.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2010-09-16 21:46:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sztywno.
    >
    > Mam nadzieję, że tak już w TVP HD zostanie.

    Znaczy napisy na sztywno?
    Żartujesz chyba, lubisz jak komuś robi się na złość?

  • 8. Data: 2010-09-17 14:44:58
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Cavallino pisze:

    > Znaczy napisy na sztywno?
    > Żartujesz chyba, lubisz jak komuś robi się na złość?

    Nie. Znaczy - możliwość wyboru wersji językowej i napisy.

  • 9. Data: 2010-09-17 14:46:01
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Tomek Kańka pisze:
    [...]
    > Nie chce mi się włączać teraz tv, ale AFAIRC Ale Kino nadaje napisy
    > "obrazkowe", jako jeden ze strumieni MPEG.

    Być może, nie wiem. Grunt że w dekoderze mogę sobie napisy w AleKino
    włączyć albo wyłączyć.

  • 10. Data: 2010-09-17 15:04:47
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Nie. Znaczy - możliwość wyboru wersji językowej i napisy.

    powinno być tak jak na Canal+ i Canal+Fim są wszystkie kombinacje ,lektor
    ,napisy,oryginalna ścieżka

    Arek.