  • Data: 2015-08-27 21:36:49
    Temat: Re: Taka ciekawostka z powerbankiem i pojemnoscią
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-27 13:53, Zenek Kapelinder wrote:
    > Proste jak budowa cepa. Producent podaje użytkową pojemność a nie całkowitą.
    > Przykład. Bateria która nie uruchamia pilota do telewizora będzie zasilała zegarek
    przez pół roku.

    To urządzenie tak nie działa. Podaje znaczy prąd podczas pracy. Szukam
    pomysłu czy przypadkiem nie wymyslono czegoś z gatunku "mocy PMPO" która
    może osiągać dowolne absurdy i to całkiem legalnie. To by tłumaczyło mój
    drugi powerbank w którym ktoś bez zażenowania wypisal na obudowie 20000mAh.

    PS. na obudowie akku jest "mah" a nie "mAh". Ciekawe dlaczego, ale coś
    czuje że nawet z deklarowanego 1200 nie ma połowy.