  • Data: 2019-04-19 19:50:11
    Temat: Re: Takie tam pytanie filozoficzne ;)
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2019 o 10:55, J.F. pisze:

    > A oprocz klimatu ... maja sporo starych budynkow, gdzie kanalizacji nie
    > bylo,
    > i wolisz miec rure na zewnatrz czy w salonie ?

    ja bym dodał że to też oszczędność miejsca wewnątrz (a domki są małe),
    no i pewnie szybciej się to instaluje / serwisuje (raz od klienta
    usłyszałem "to urządzenie ma być tam (jeden koniec pokoju, a było na
    drugim końcu), ale niech pan puści przewód przy ścianie, bo tutaj
    przesuwamy rzeczy" - nie wpadłbym na to, żeby kabel puścić środkiem
    pokoju a nie przymocować go do ściany (btw. niskoprądówkę takerem, nawet
    zszywki się nazywają 'do przewodów')

    > Tak swoja droga, to bardziej na zachod lato mieli przyzwoite - na pewno
    > nie 18 stopni.

    ostatnie lato bardzo gorące było, temperatura morza zbliżona do
    polskiego Bałtyku :)

    > Chyba ze jakos srednia dnia i nocy ... ale noce nie byly jakies zimne.
    >
    > A mroz w zimie ... kleska zywiolowa w Anglii ... bo wszyscy na letnich
    > oponach :-)

    poprzedniej zimy był red alert, w mojej firmie o 12 kazali jechać do
    domu i trzy dni do pracy nie przyjeżdżać, w innych różnie, ale i tak
    samochodem do pracy dojeżdżali tylko imigranci ;)

    > A zmrozona rura to bedzie raz na 5 lat i to tylko do -1 :-)

    chyba nie zdąży ;) jak mówiłem że jeszcze niedawno w Polsce przy -20 -
    -30 zdarzało się pracować to nie wierzyli że ktokolwiek do pracy pojechał ;)

    Lukasz