  • Data: 2019-04-19 20:35:32
    Temat: Re: Takie tam pytanie filozoficzne ;)
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 19:33:52 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

    > Może tu znajdziesz częściową odpowiedź na swoje pytania
    > https://www.youtube.com/watch?v=InHvXwYV7uA

    Ano.
    https://news.astronet.pl/index.php/2002/04/01/n1803/

    Zapamiętałem bo było na jakimś diskawery czy innym planet+.
    Ot standaryzacja.

    Mnie kiedyś ciekawiło czemu ruskie z całym blokiem upierali się
    na masę w układach na "+" a nie na "-" jak reszta cywilizowanego świata.

    Czyta się to to koszmarnie. Przeglądając jeszcze dziś ruskie
    gazietki widzę takie potworki, niby da się przenieść taki schemat na pcb
    jednak ze zgrzytaniem zębów.