    From: knrdz <x...@t...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tani, nowy komputer dla rodziców
    Date: Thu, 27 Dec 2018 17:33:13 +0100

    > No toć mówię: Wymienić głośne wiatraki. Albo je wyłączyć. Albo
    > udoskonalić odprowadzanie ciepła, np. zmienić zasilacz na taki z
    > wiatrakiem w dnie.

    Jak już wcześniej odpisałem, to same nieprawdy (może poza wyłączaniem
    wiatraków, nie próbowałem). Zmienić wiatrak można, kwestia przerobienia
    wtyczki. Zmienić chłodzenie na jakiś tower z ogromnym wentylatorem - to
    samo, otwory montażowe na płycie są standardowe, oczywiście nie zmieści
    się w SFF, ale niewiele droższe są poleasingowce w obudowach minitower,
    do których bez problemu wsadzi się też dowolny zasilacz ATX, także
    pasywny/półpasywny. Takie komputery to nie tylko idealny tani zestaw do
    domu, ale i w dobie absurdalnie wywindowanych cen DDR4 także do gier, po
    zmianie zasilacza wystarczy dołożyć jakiegoś GTX1060 czy RX570. Takie
    "nie poddające się modyfikacji" te Delle.