    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tatry Zachodnie - zdjęcia
    Date: Wed, 09 Jun 2010 14:03:12 +0200

    W dniu 2010-06-09 13:35, John Smith pisze:

    > Może niekoniecznie za ciasne ale mi też wydają się monotonne. Światła
    > (przez duże Ś) w tych kadrach nie ma wcale, koloru też nie ma, szczegółu
    > też nie, napięcia też nie. Nie widać radości ze zmęczenia, ze zbliżenia
    > z górą, z trawą, z krawędzią, z luźnym kamieniem. Nie widać
    > zróżnicowania kadrów, co dałoby pozór przekrojowości kolekcji. Wg mnie
    > dobre zdjęcia gór zachęcą do wycieczki nawet kogoś, komu się wydaje, że
    > nie lubi gór. Tu nic (na mnie) nie działa w ten sposób.

    Różnie to bywa, ja myślę, że te zdjęcia są niezłe. Nie ma tu natłoku
    niepotrzebnych szczegółów, wydobyte jest to co autor chciał pokazać.
    Fajnie prowadzone są różne linie, owszem może i nie powala na kolana ale
    nie każdy jest Anselem Adamsem:). Jeżeli o mnie chodzi, to dawno nie
    widziałem tak fajnych zdjęć z gór. Te "ciasne kadry" wzmacniają właśnię
    potęgę gór, na szerszych ujęciach nie wygląda to już tak dobrze o
    "panoramkach" nie wspomnę.

    > I jeszcze do końca nie potrafisz wybrać (np po co oba: 8021 i 8022).

    Tu by przydało by się połączenie. Rozumiem chyba rozterki autora
    8021(11) jest za wąskie a w 8022(12) brakuje tego nieba:)

    Mi najmniej podoba się drugie i ostatnie, ale wstawione są pewnie po to
    aby otworzyć i zamknąć historie.

    A.