    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Telcza AT-02 - cóż to takiego?
    Date: Fri, 19 Dec 2014 15:21:31 +0100

    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisał w wiadomości
    news:20141216235616.f65d7ffd319b44531b883865@mabanan
    a.com.delete.pl...
    > Telcza AT-02 -- na pierwszy rzut oka beztarczowy Aster, jakich pełno na
    > aukcjach (nowe, pewnie z jakichś rezerw wojskowych). Tyle, ze ma wtyczke
    > DB-15 oraz - co widać na zdjęciu od spodu - płytkę z elektroniką zamiast
    > dzwonka. Cóż to? Telefonia nośna TN1+1 w jakimś wcieleniu korporacyjnym?

    Płytka zielona, jak ze sprzętem nieco wyższych lotów. Ja bym stawiał,
    gdybam, bez schematu, ani widoku płytki nie powiem nic pewnego... że to może
    być jakiś aparat dyspozytorski z zewnętrznym łączeniem, może coś dla
    stanowiska telefonistki, etc, może do rozgłośni radiowych, żeby słuchacze
    dzwonili...? To tylko gdybanie, nie miałem tego telefonu w rękach.
    Nie przypuszczam, by to była TNileś+ileś. Ewentualnie, takowe urządzenia są
    na zewnątrz. Jest ewidentnie jakaś elektronika, ale nie bardzo mi wygląda na
    nośne, conajwyżej na terminal jakiś, sama instrukcja zresztą, zawiera frazę
    "adapter telefoniczny" (właśnie nie "aparat").
    "Dokumentacja eksploatacyjna"... Coby tu wygdybać? Ja zgłupiałem po prostu.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you