    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <o8evos$16s$1@node1.news.atman.pl>
    <58ab0cf3$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <o8f7es$986$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Telefon Tulipan - 1994r.!
    Date: Mon, 20 Feb 2017 18:16:16 +0100

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >Ale to jeśli, to jakiś prosty z generacją tonów. Mniej komplikacji,
    >trwalsze.

    >-ło chyba... Niektóre scalaki potrafiły się przełączać, nie trzeba
    >zaraz komputera jednoukładowego zaprzęgać.

    A kto mowi o uC - mowimy o odpowiednim scalaku, ktory jest, i kosztuje
    centy :-)

    >Rozwiązanie okazało się prawie dobre.

    A jednak umarlo - na swiecie wczesniej, u nas jak widac pozniej :-)

    > To co Jarek podeslal wymaga wielostykowej klawiatury - tez taka
    > miales ?

    >Tak, miałem. z cewkami, wielkością mniej-więcej jak to, co
    >podesłałem.

    I tam sie te cewki zmiescily ?

    >Tak... i scalaki, jeden czy dwa, nie pomnę. Wzmacniacz w.cz. AM
    >jednak był na OIMW, 2SK41.

    Byla taka moda w pewnym okresie .. ponoc lepsze.

    >Nawet nie zabezpieczony, skoro nie on strzała dostał, tylko metalowa
    >obudowa, a mimo to zdechł.

    Hm ... kojarzylo mi sie z radyjkiem przenosnym, tam bylby odlaczony do
    ceweczki anteny ferrytowej ... wydawaloby sie bezpieczne.
    Ale google mowi, ze to samochodowe, tam mogla byc antena podlaczona.

    Tylko ... jak Ty ta iskre do obudowy zrobiles ? Przed montazem w aucie
    ?
    Moze bylo uszkodzone fabrycznie ?

    J.