    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    36d87e529a89d@mabanana.com.delete.pl><58ad6c8d$0$645$6...@n...neostr
    ada.pl><2...@m...com.delete.pl><5
    8ad9a3f$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@m...com.delete.pl>
    Subject: Re: Telefon Tulipan - 1994r.!
    Date: Wed, 22 Feb 2017 16:31:46 +0100

    Użytkownik "Piotr C." napisał w wiadomości grup
    @mabanana.com.delete.pl...
    On Wed, 22 Feb 2017 15:03:42 +0100 "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak powiadam - jest 9. Załączam schemat klawiaturki jako całości
    >(3-przewodowej) gdzie niestety nie widać jak jest zorganizowana
    >matryca.
    >Widać to natomiast na schemacie Bratka 324 gdzie scalak jest na
    >płycie. I o dziwo:
    > - organizacja matrycowa
    > - 4 rzędy
    > - 3 kolumny ale środkowa podzielona na 2 (2&5 + 8&0) -- nie wpadłbyś
    > :p

    Nie wpadlbym ... ale przeciez to jeszcze wymaga odpowiedniego scalaka.
    Tez musialby byc taki dziwny. Opis 9151B zawiera jakies dziwne tryby
    (2 of 7), ale chyba nie az tak dziwne.

    Moze to tylko sztuczka, bo sie sciezki na plytce klawiatury
    krzyzowaly, wiec polaczyli poza plytka ?

    >Schemat bratka również załączam. (Mamy taki w kolekcji :))

    Ale gdzie, bo nie widze zalacznika :-(

    >No zobaczymy. Kiedyś Rychu R. sie pieklił że modemem się wolno
    >ściąga, w czym w sumie go całkowicie popierałem :)

    Programy mialy opcje, zeby duzych postow nie sciagac, albo tylko
    poczatki z nich.

    J.