    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon z ekranem dotykowym
    Date: Sun, 10 May 2009 21:30:43 +0200

    skaruzg pisze:

    > Cena na chwilę obecną nie gra większej roli, chociaż wolałbym nie przekroczyć
    > 2500 zł. Z tego co znalazłem ekran dotykowy mają HTC (który model wart uwagi?),
    > Samsung Omnia. Coś jeszcze?

    Powyższe warunki, za wyjątkiem gniazdka jack (audio na USB) spełnia HTC
    Kaiser (TyTN II) - bardzo udana konstrukcja. Dzisiaj kupisz go już za
    jakieś 700-800 zł, jak poszukasz okazji to nawet taniej.

    Wspominałeś co prawda, że nie chcesz zwykłej klawiatury ani sliderów,
    jednak nie wiem do końca co masz na myśli. Kaiser to też swego rodzaju
    slider, ale rozsuwasz go po odwróceniu o 90 stopni, po wysunięciu pełnej
    (bardzo wygodnej) klawiatury QWERTY zmienia się również orientacja
    ekranu. Możesz go odchylić robiąc z urządzenia "małego laptopa". :)

    Samsung Omnia nie ma wcale klawiatury sprzętowej, a odpowiednią kciukową
    klawiaturę ekranową (choćby taką wzorowaną na iPhone) możesz
    doinstalować do prawie każdego urządzenia z WM.