  • Data: 2024-02-22 15:02:12
    Temat: Re: Telefoniczna kopiarka kluczy
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, February 21, 2024 at 7:33:14 a.m. UTC-6, Marek wrote:
    > Kiedyś widziałem film w którym twierdzono, że w zwykłym Yale jest
    > miliardy kombinacji (możliwości położeń cylinderka/szlifów na kluczu
    > itp.) praktycznie bez metod siłowych (bump, wytrych) nie do złamania.
    > Więc gdzie te miliardy do tych tutaj 4 czy 6...

    Niestety stales sie ofiara owczesnej formy fake newsow. Czy moze bardziej precyzyjnie
    fake wiedzy.

    Tez dlugo nie moglem uwierzyc ze te zamki sa tak slabe. Nadal gdzies tam sobie
    zakladam ze taki blaszany wezyk jednak nie dziala na kazdym zamku i te filmiki sa
    czesciowo ustawione ale

    jak patrze na klucze i porownuje sobie ich wyciecia to czesto dla pojedynczego modelu
    zamka te glebokosci wciec nie sa dramatycznie roznorodne.

    No i dekodery takie jak na filmiku tez nie sa jakies dramatycznie precyzyjne.

    No i na koniec, masa, powtarzam MASA drzwi jest zrobiona z gowna i kartonu wiec nie
    ma sensu robic lepszego zamka jak starczy doslownie ciezszym klockiem drewna
    staranowac okolice zamka i wejsc jak do siebie.
    Co zreszta widac ostatnio przy kradziezach samochodowych. Starczy odpowiedni
    szpikulec i nawet machac nie trzeba aby szybe wybic i zabrac co tam lezy...

    Czasem mozna zobaczyc filmiki na jutubie jak to policja nie moze sie przez drzwi
    dostac bo sie jedne trafily sensownie zrobione i maja po prostu porzadny skobelek i
    same maja nieco tresci w sobie. Ale to wyjatki sa raczej.

    Prawda jest taka ze znaczna czesc spoleczenstwa po prostu nie jest zlodziejami a
    zlodzieje sa z natury leniwi i nie wbijaja sie tam gdzie zabezpieczenia sa sensowne i
    nie wiadomo czy cos sie da ukrasc.

    Dzis wiekszosc tego co sie da wyniesc jest warta liche pieniadze a zlodziej nie
    bedzie robic za minimalna krajowa.