  • 1. Data: 2024-02-09 16:57:15
    Temat: Telefoniczna kopiarka kluczy
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jak ten klucz co trzyma w ręku przesyła dane do telefonu?
    https://www.instagram.com/reel/C2McmAQNOrG/

    Komentarze sugeruja, że ręcznie wprowadza jakiś kod do aplikacji ale
    on tylko wciska sekwencje 12345... więc to nie jest kod klucza tylko
    kolejne sekwencje żłobków

    --
    Marek

  • 2. Data: 2024-02-09 20:08:58
    Temat: Re: Telefoniczna kopiarka kluczy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 09.02.2024 o 16:57, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Komentarze sugeruja, że ręcznie wprowadza jakiś kod do aplikacji ale on
    > tylko wciska sekwencje 12345... więc to nie jest kod klucza tylko

    Wpisuje ręcznie kolejne bolce. Przecież widać. I nie wpisuje 12345.

    Robert

  • 3. Data: 2024-02-12 11:24:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Feb 2024 20:08:58 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Wpisuje ręcznie kolejne bolce. Przecież widać. I nie wpisuje 12345.

    Czepiasz się przykładu, no dobra wpisał 4-2-4-3-1 z sekwencji już
    wcześniej podświetlonych czyli nie ma innego wyboru niż wybór z 1 2 3
    lub 4. Przecież to śmieszne jaki niby to kod?
    Każda slot powinien mieć minimum kilkanaście kombinacji a nie tylko 4.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2024-02-12 11:39:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.02.2024 o 11:24, Marek pisze:

> [...]
    > lub 4. Przecież to śmieszne jaki niby to kod?
    > Każda slot powinien mieć minimum kilkanaście kombinacji a nie tylko 4.

    Zależy od typu zamka. Wysokość pinów nie jest analogowa. Pewnie 4-5
    rożnych wysokości.
    Widocznie ten, który dorabia ma 4 różne wysokości.

    Robert

  • 5. Data: 2024-02-12 12:31:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 09 Feb 2024 16:57:15 +0100, Marek wrote:
> [...]
    >
    > Komentarze sugeruja, że ręcznie wprowadza jakiś kod do aplikacji ale
    > on tylko wciska sekwencje 12345... więc to nie jest kod klucza tylko

    sekwencja jest (3)42431, i to sa IMHO kolejne wysokości ząbków.

    Klucz to jest IMHO klucz/wytrych nastawny, bez żadnej komunikacji z
    telefonem - odczytuje się wzrokowo na skali.

    IMO - w zamku niekoniecznie da się odczytac/zmierzyc wartosci kolejno,
    więc powina być możliwość wprowadzania niekolejno ... a nie widzę.

    Bluetootha jakiegos wsadzili ? wątpie.

    J.

  • 6. Data: 2024-02-12 12:51:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Feb 2024 11:24:47 +0100, Marek wrote:

> [...]
    > lub 4. Przecież to śmieszne jaki niby to kod?
    > Każda slot powinien mieć minimum kilkanaście kombinacji a nie tylko 4.

    Czesto ma mniej.
    W koncu zakres wysokosci to jest ze 3mm, a precyzja wykonania czyni
    małe róznice bezcelowe - i np 0.5mm jest jeszcze sensowne.

    J.

  • 7. Data: 2024-02-14 22:13:17
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Monday, February 12, 2024 at 4:24:51 a.m. UTC-6, Marek wrote:
> [...]
    > lub 4. Przecież to śmieszne jaki niby to kod?
    > Każda slot powinien mieć minimum kilkanaście kombinacji a nie tylko 4.

    Ta apka sama zmienia slot na kolejny po wpisaniu cyferki.

    I tak, tam jest tak malo mozliwosci.
    Jak sobie zobaczysz na kanalach innych "slusarzy" to zobaczysz ze te piny w zamkach
    to doslownie 3-4 gora 6 rodzajow jest.

    I to tlumaczy jakim cudem mozna otworzyc zamek za pomoca wezyka (combing) czy
    mlotkiem (bump key) albo (z innego powodu) po prostu tlukac klodke mlotkiem.

    Ogolnie popularne zamki yale to w sumie nie sa zamki.
    Jest naprawde nieduzo takich co sie nie da otworzyc za pomoca oszlifowanej blaszki z
    wycieraczki samochodowej.

    Nasza kulkowa gerda jest jednym z niewielu ktore sie opieraja takim atakom.

  • 8. Data: 2024-02-14 23:26:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 22:13, ptoki (ptoki) pisze:
    > Nasza kulkowa gerda jest jednym z niewielu ktore sie opieraja takim atakom.

    Patrząc na kanał LockPickingLawyer wiele zamków tylko wytrychem mógł
    pokonać.

    Robert

  • 9. Data: 2024-02-21 14:33:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Feb 2024 13:13:17 -0800 (PST), "ptoki (ptoki)"
    <s...@g...com> wrote:
    > I tak, tam jest tak malo mozliwosci.

    Kiedyś widziałem film w którym twierdzono, że w zwykłym Yale jest
    miliardy kombinacji (możliwości położeń cylinderka/szlifów na kluczu
    itp.) praktycznie bez metod siłowych (bump, wytrych) nie do złamania.
    Więc gdzie te miliardy do tych tutaj 4 czy 6...

    --
    Marek

  • 10. Data: 2024-02-21 15:03:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.02.2024 o 14:33, Marek pisze:

> [...]
    > itp.) praktycznie bez metod siłowych (bump, wytrych) nie do złamania.
    > Więc gdzie te miliardy do tych tutaj 4 czy 6...

    3mm/10^-9, zbliżamy się do wielkości atomu.

    Robert