  • Data: 2019-01-30 14:21:06
    Temat: Re: Telewizor jako monitor
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 14:08:18 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Podsumowując: praca na natywnej rozdzielczości matrycy, powyłączane
    > wszelkie powiększenia i poprawiacze obrazu.

    Najdziwniejszy powiększacz/poprawiacz, jaki widziałem, był na jakiejś starej (ale
    zapewne wtedy drogiej jak cholera) plaźmie u wujka.
    Starej, więc wtedy jeszcze wszystko szło w 4:3, a plazma była już 16:9. Więc żeby
    zapełnić cały ekran - ale jednocześnie nie robić ze wszystkich Kwaśniewskiego w
    połowie kadencji - wymyślili tak, że w środku ekranu obraz nie był rozciągany, ale w
    miarę zbliżania się do boków rozciąganie było coraz większe - przy krawędzi to
    wychodziło już min. 2 razy - i w rezultacie jak postać przechodziła od brzegu do
    brzegu ekranu, to najpierw chudła, a potem znów grubiała - T-1000 pojawił się w tym
    wątku nie bez przyczyny ;)
    Co ciekawe, posiadaczom plazmy to nie przeszkadzało, widać wydana suma blokowała
    krytyczne czynności mózgu. Jak przełączyłem na 4:3 pillar box to krzyczeli, że im
    telewizor popsułem ;>