  • Data: 2014-09-22 19:13:06
    Temat: Re: Temat nieeloktroniczny
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Weźcie mi Koledzy coś podpowiedzcie... Moja skrzynia pocztowa jest
    > masakrycznie zasrywana spamem. Zaznaczanie tego i owego oferenta co
    > mi proponuje Pierdyljon $ w godzinę, i wrzucenie go do szamba też nic
    > nie daje.

    Jednego smiecia ktory spamowal z warszawskiej kablowki (oszust - naciagal na
    lotto i inne bzdety, trzeba byc idiota by na takiej stronie kupic nawet cos za
    darmo!). Z uporem maniaka szukalem kontaktu i efekt taki ze smierdziel musi
    szukac innego ISP, zero spamu od tego zlamasa od 3 tygodni wiec maly sukces.
    Wiec moze panowie nie tylko nakarmia filtr ale tez zadzialaja wyzej? A nuz
    polamiemy spamerowi kredki.

    U mnie spamu jest malutko, ale mail jak majtki - nie daje go obcym bez przyczny
    a i robie fake aliasy na gmailu (kropki, plusy) takze bedze znac pizde ktora
    moje dane pozwolila ukrasc.

    PS
    Praktykowalem tez spam telefoniczny do pizd ktore maja dla mnie super oferty na
    mail firmowy, walka z wiatrakami ale jesli masz dobry tekst to sie prokurator
    nie doszuka stalkingu.

    PS2
    Dojdzie do tego ze kiedys poleje sie krew bo mnie tez puszczaja nerwy jak widze
    spam "ostatnie miejsca na kursie angielskiego" czy podobne gowna. Z botnetu
    dostaje moze jeden na tydzien a z tym sie nie da walczyc w pojedynke.