-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Temperatura graniczna dla gumy
Date: Mon, 26 Oct 2009 17:53:28 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hc4k64$dvh$1@news.onet.pl>
References: <hbm68f$j95$1@inews.gazeta.pl> <hbnjaf$66m$1@news.interia.pl>
<hbopu5$ang$1@inews.gazeta.pl> <hbpe0h$lp5$1@news.interia.pl>
<hbphvo$6i5$1@inews.gazeta.pl> <hbq2al$fqj$4@news.interia.pl>
<hbq68g$n1n$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1256576004 14321 82.143.187.50 (26 Oct 2009 16:53:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2009 16:53:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25494
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hbq68g$n1n$1@inews.gazeta.pl...
> 100 stopni to trochę mało. Oby tak było że 130 st. materiałowi na
> klocek nie straszne, ale nie sądzę aby materiał był
> optymalizowany pod tym kątem. Kombinuję mały eksperyment zrobić.
Jesli to jest material "klockowy samochodowy" to wytrzymuje sporo
wiecej.
No ale na aluminiowe felgi moze sie okazac za mocny.
Zwyklej gumy juz sie chyba nie stosuje ?
Tak czy inaczej - energii przy zjedzie z gory wytracic trzeba
relatywnie sporo.
Jesli dobrze licze to mozna sie okolo 1.5kW mocy spodziewac.
Ale tez chlodzenie stosunkowo dobre, obrecz dluga, klocek krotki -
musialby chyba miec naprawde wysoka temerature zeby cala obrecz
podgrzac o 100 st.
Wszystko razem trudno policzyc.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.09 18:08 J.F.
- 26.10.09 18:18 PeJot
- 26.10.09 18:21 PeJot
- 27.10.09 07:26 Konrad Anikiel
- 27.10.09 07:36 PeJot
- 27.10.09 08:55 Konrad Anikiel
- 27.10.09 09:23 PeJot
- 31.10.09 00:16 dybon
- 02.11.09 06:21 PeJot
- 02.11.09 21:43 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=