  • 11. Data: 2006-02-28 13:51:04
    Temat: Re: Tendencja :(
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:

    > roku przewidują ok 100Mbps tyle że to jest rozsiane po całej Polsce i
    > NIE MA operatora (nawet TP która potrafiła w kilku lokalizacjach
    > odesłać na drzewo w sprawie polpaka nie mówiąc o ADSLu)

    Jest taki operator i dokładnie wiesz jak on sie nazywa. Drogi, ale jest.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 12. Data: 2006-02-28 14:06:11
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    futszaK napisał(a):
    > Obserwując rozwój sieci zapewniających dostęp do Internetu klientom
    > (ciach)

    U nas odwrotnie - migracja z wiązki FR do ATM. Ale ciągle nie pod
    własnym ASN.

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 13. Data: 2006-02-28 14:16:31
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 14:51:04 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Jest taki operator i dokładnie wiesz jak on sie nazywa. Drogi, ale jest.

    nie sztuka jest wyprodukować coś drogo czego nikt nie weźmie bo mu to
    nie będzie się opłacało, ale stworzyć oferte na którą będzie popyt i
    jeszcze na tym zarobić

    --
    futszaK
    601061867

  • 14. Data: 2006-02-28 14:24:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:

    > nie sztuka jest wyprodukować coś drogo czego nikt nie weźmie bo mu to
    > nie będzie się opłacało, ale stworzyć oferte na którą będzie popyt i
    > jeszcze na tym zarobić

    Czepiłem się stwierdzenia, że nie ma takiego operatora, który ogólnopolsko
    robi to co chcesz, a nie tego, czy sie opłaca to komuś czy nie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 15. Data: 2006-02-28 14:28:35
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > jeśli chodzi o "wideo dla neostradowców" to przede wszystkim mają się
    > czego obawiac platformy telewizji cyfrowej bo to przede wszystkich ich
    > rynek (droga, wysokiej jakości telewizja).
    >
    > urynanety to taki odpowiednik telewizji kablowych (niekiedy kablówki z
    > Internetem tworzą własne urynanety żeby dotrzeć tam gdzie nie ma
    > jeszcze kabla),niezbyt drogo ale za to masowo.
    >

    > --
    > futszaK
    > 601061867
    > Ludzie dzielą się na 10 typów: ci którzy rozumieja
    > kod binarny i tych którzy nie rozumieją :)

    tv po sieci dziala jak kupa (narazie) jeszcze dlugo dlugo nie (najpierw
    hdtv)

  • 16. Data: 2006-02-28 15:09:24
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 15:28:35 +0100, użyszkodnik "Olszewski Konrad
    [Etop]" <k...@e...pl> napisał:

    > tv po sieci dziala jak kupa (narazie) jeszcze dlugo dlugo nie (najpierw
    > hdtv)

    po jakiej sieci ???

  • 17. Data: 2006-02-28 15:28:22
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 28 Feb 2006 15:24:05 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Czepiłem się stwierdzenia, że nie ma takiego operatora, który ogólnopolsko
    > robi to co chcesz, a nie tego, czy sie opłaca to komuś czy nie.

    masz na myśli tego co każe dzierżawić włókna światłowodowe do swoich
    wężłów bo "w tym akurat miejscu nie mamy" ???

  • 18. Data: 2006-02-28 15:40:13
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > po jakiej sieci ???
    właśnie, po jakiej sieci?
    pracuje nad TV over IP od roku i nie powiem ze jakość jest zła, powiem
    że zła jakość to jest w kablówce :)

    --
    pozdros
    icek

  • 19. Data: 2006-02-28 16:03:42
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl> napisał(a):

    > U nas odwrotnie - migracja z wiązki FR do ATM. Ale ciągle nie pod
    > własnym ASN.

    Taraz gigabit jest dżezi. Nie posiadanie własnego ASNa nie jest
    specjalną przeszkodą w sensownym dostarczaniu internetu do klientów.

    --
    [ ŁT ]

  • 20. Data: 2006-02-28 16:40:23
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <du1mmg$sv2$1@opal.futuro.pl> Olszewski Konrad [Etop] napisał(a):

    > tv po sieci dziala jak kupa (narazie) jeszcze dlugo dlugo nie (najpierw
    > hdtv)

    ja nie widze róznicy i mam w dodatku kanał zwrotny.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/