  • 1. Data: 2012-01-20 20:36:54
    Temat: Testu opon całorocznych c.d.
    Od: to <t...@i...pl>

    Jak jest trochę kałuż i błota pośniegowego to powyżej 120 km/h zaczynają
    lekko pływać, ale tragedii nie ma. Czyli odporność na aquaplaning taka
    sobie. A może to wina braku ESP?

    Tak czy owak nadal polecam. Mowa oczywiście o GY Vector 4season czy jakoś
    tak.

    PS. Będę się teraz śmiał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa
    komplety opon. :>

  • 2. Data: 2012-01-20 21:30:31
    Temat: Re: Testu opon całorocznych c.d.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Jan 2012 19:36:54 GMT, to napisał(a):
> [...]
    > tak.
    > PS. Będę się teraz śmiał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa

    Miejskiego ?
    A zima w gory na narty jezdzilem na calorocznych Debicach :-)

    Fakt ze czasem zawiodly ... ale brakowalo innych zimowek do porownania :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-01-20 22:51:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 21:30, J.F. pisze:
    > Miejskiego ?
    > A zima w gory na narty jezdzilem na calorocznych Debicach :-)>

    Są opony i jest Dębica. Trudno znaleźć kierowcę, który nie doceniłby
    opon tej marki :)

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-20 23:10:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Są opony i jest Dębica. Trudno znaleźć kierowcę, który nie doceniłby
    > opon tej marki :)

    Bo Dębica Frigo to krulowa opon!

  • 5. Data: 2012-01-20 23:27:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 23:10, to pisze:
    > Bo Dębica Frigo to krulowa opon!

    A Faggot to krulewicz??

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-21 13:12:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > PS. Będę się teraz śmiał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa
    > komplety opon. :>

    pojedź w góry, będziesz miał kupę śmiechu, ostatnio widziałem faceta
    Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny
    samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

    brat

  • 7. Data: 2012-01-21 13:44:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin bratPit

    > pojedź w góry, będziesz miał kupę śmiechu, ostatnio widziałem faceta
    > Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny
    > samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

    Ale zrozumiałeś fragment zdania "do auta miejskiego"?

  • 8. Data: 2012-01-21 13:56:47
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin bratPit

    > Ale zrozumiałeś fragment zdania "do auta miejskiego"?

    zrozumiałem,

    brat

  • 9. Data: 2012-01-21 13:58:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-01-2012 13:56, bratPit pisze:
    > zrozumiałem,

    Chyba jednak nie...

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2012-01-21 14:02:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > pojedź w góry, będziesz miał kupę śmiechu, ostatnio widziałem faceta
    > Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny
    > samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

    I co w zwiazku z tym ?

    sz.