  • 11. Data: 2009-10-26 18:33:22
    Temat: Re: Tłoki 4T 78mm
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jacot wydusił z siebie te słowy:

    > Niekiedy tez maja wiedze w przedmiocie a co za tym idzie wiedza czego
    > chca, co rzeczywiscie dla laika moze sie wydawac niewiarygodne.

    Pewnie, ze niektorzy mają. Czy ja powiedzialem coś innego?

    > Uuu, cos powiesz wiecej na temat dopasowywania korbowodow do tlokow?;)
    > O odlewaniu lepiej nie mow.

    a co ty sie mnie czepiasz. Przecież to nie ja wymyslilem dowolne tłoki, byle
    srednica sie zgadzała, a piszesz, jakbym to ja na tokarce chcial
    skrócic/przedłużyć korbowód.

    Mozesz tak w dwóch słowach powiedziec co nie tak napisałem, ześ sie
    przyczepił, jakbym obalał teorie względności, w zdaniu, gdzie z Jackiem
    sobei zażartoalismy?

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

  • 12. Data: 2009-10-26 18:47:18
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 26 Paź, 19:33, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > Mozesz tak w dwóch słowach powiedziec co nie tak napisałem, ześ sie
    > przyczepił, jakbym obalał teorie względności, w zdaniu, gdzie z Jackiem
    > sobei zażartoalismy?

    Tu jest poważna grupa precel, tu nie ma miejsca na głupie żarty.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 13. Data: 2009-10-26 18:52:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Artur Zabroński wydusił z siebie te słowy:

    > Tu jest poważna grupa precel, tu nie ma miejsca na głupie żarty.

    przepraszam, gdzie moge wysłac list przeprosinowy?

    :P

  • 14. Data: 2009-10-26 19:29:52
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

> [...]

    >prostu odlać sobie tłoka takiego jak chce.

    Uuu, cos powiesz wiecej na temat dopasowywania korbowodow do tlokow?;)

    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.stokrotka.ath.cx/

  • 15. Data: 2009-10-26 21:21:21
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 26 Paź, 12:55, "ArturVF500" <a...@o...pl> wrote:
    > Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  mają tłoki 78mm (4T,
    > 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie
    > pieniadze.

    Googlowanie za: Kawasaki/Honda//Yamaha/Suzuki "78mm x" bore stroke
    itp.

    mało daje wyników, a właściwie tylko dwa z >= 4 cyl i są to: R1 '09 i
    PanEuro ST1300. Do tego pierwszego pewnie za jakiś czas się pojawią na
    różnych allegrach i ebajach, co do PanEuro to wątpie ;-)

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 16. Data: 2009-10-26 22:38:40
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Ural/dniepr ?

    mazda mx5 1990
    http://www.miatamania.com/sitegraphics/pages/car_spe
    cs90.html

    --
    Z poważaniem,
    Adam Piłat GSM: 661 456 369

    Laser Media
    tel.: 022 735 07 40 lub 41
    fax: 022 757 04 33
    www.lasermedia.pl
    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    d.googlegroups.com...

  • 17. Data: 2009-10-27 07:38:37
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    ArturVF500 pisze:
    [ciach]

    >A tak pomijając średnicę to ile tego trzeba i co będziesz budował?

    4; silnik do katamarana na cwiartke w klasie mini; akurat 78mm to max na ile
    da sie rozwiercic blok ktorego uzywam; w zasadzie tloki GSXRa 1127 byly by
    super, bo korby ktore mam spokojnie wydola rozfrezowanie glowki na 22mm, ale
    wolal bym cos z większym garbem bo mam dosyc gleboka komore spalania

    pozdxrawiam
    Artur

  • 18. Data: 2009-10-27 07:50:30
    Od: Arni <a...@N...spam>

    ArturVF500 pisze:

> [...]
    > super, bo korby ktore mam spokojnie wydola rozfrezowanie glowki na 22mm, ale
    > wolal bym cos z większym garbem bo mam dosyc gleboka komore spalania

    to moze poszukaj od astry:
    http://moto.allegro.pl/item791132970_tlok_silnika_op
    el_astra_vectra_1_6_x16xel_78_89.html
    chociaz tutaj garba nieduzo raczej

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-10-27 07:59:38
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > PanEuro ST1300. Do tego pierwszego pewnie za jakiś czas się pojawią na
    > różnych allegrach i ebajach, co do PanEuro to wątpie ;-)

    R1 2010 to chyba dlugo nawet na fotkach nie zobacze uzywek; Miata odpada bo
    za ciezkie i maja plaszcz na okolo; zostaje mi szukanie gsxr'a 1127; ma ktos
    do sprzedania w dobrym stanie?;)

    pozdrawiam
    Artur

  • 20. Data: 2009-10-27 09:46:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jacot wydusił z siebie te słowy:

    > A to przepraszam, wygladalo to jak zlosliwosci i to, ze tak powiem,
    > calkiem obok.

    no tak to odebrałem. Jesli sie pomyliłem .. to ok.