  • Data: 2012-12-06 17:49:52
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.12.2012 09:49, Radosław Sokół pisze:

    > Nie ma sensu sprowadzać stwierdzenia "znacznie dłużej" do
    > konkretnych liczb.
    >
    > Ale tak, w tym przypadku po prostu uważam, że 3-4 dni to nie
    > jest "znacznie dłużej" niż 1-2 dni. Jeden rząd wielkości wię-
    > cej to minimum, by powiedzieć, że działa "znacznie dłużej" na
    > zasilaniu bateryjnym.

    Jak już Iguan wspomniał, niby nie chcesz sprowadzać do konkretnych
    liczb, ale jednak "rząd wielkości to minimum".

    Czy takie poglądy na "znacznie X" masz tylko na czas pracy na zasilaniu
    bateryjnym czy też na inne rzeczy?

    W sensie - jeżeli jednego dnia kupujesz bułki po 50gr a następnego dnia
    są one po 2zł, to nie są znacznie droższe? W sensie - dopiero jak zaczną
    być 5zł za bułkę to można mówić o znacznie droższym pieczywie, zaś do
    4.50zł to są tylko "po prostu droższe"?

    p. m.