  • Data: 2009-01-03 19:32:38
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ?
    Od: "Tomek" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli w ten deseń to chyba jeszcze lepiej SLINGSHOT 100 albo 200, bo waga
    > umiarkowana wiec 2 ramiona zbędne
    >
    > wszystkie zalety plecaka z super dostępem - wystarczy obkręcić na pas, nie
    > trzeba zdejmować - bardzo wygodny patent
    > http://www.allegro.pl/item514596610_lowepro_slingsho
    t_100_aw_f_vat_warszawa.htm

    > sam mam slingshota 350 i jestem baaaaardzo zadowolony
    >
    > a rzeczywiscie plecak albo sling to duzo fajniejszy patent niz wiecznie
    > zsuwająca sie z ramienia torba.....

    Rzeczywiście Slingshot też jest bardzo fajny i warty rozważenia.

    Moim zdaniem Slingshot 100 ma w zasadzie tylko jeden głowny minus (w moim
    przypadku zadecydował on o kupnie Flipside 200 zamiast niego) - nie wejdzie do
    niego puszka z podpiętym 70-200. Być może wejdzie do większych (350, etc), ale
    wtedy plecaczek jest już tez wiekszy i przesataje byc plecaczkiem ;).

    Pzdr